Katte-Misserne på deres nye "skal stol"

Jeg har lært nyt. Og måtte derfor tage nye billeder på den røde baggrund. - Igen smider jeg billeder op her inde. - Åhhhh I må vær trætte af mig og mine billeder af Katte-Misserne… :ups:

Lidt “bonus materiale”. :tihi:

-LOL

Ihh, ja - så trætte! NOT.

Skønne billeder og tak for grinet over bonus materialet

Hvis jeg kunne blive træt af at kikke billeder af skønne katte, så var jeg slet ikke på kattegale! :smiley:

Nej da - vi bliver da aldrig trætte af smukke billeder af smukke katte :wehuu:

Skønne billeder! Og hvor er den stol nuttet! JEg vidste ikke de kunne fås i små? (for den ER lille ikke? Ellers er det da godtnok GIGAkatte du har)

-xxrotflmao fede billeder og fede kommentarer! Vi bliver aldrig trætte af at se så flotte billeder! Jeg sad netop og tænkte på at der var et par stykker af dem der ville egne sig perfekt til et par talebobler og så kommer jeg ned til de sidste…sjovt!
Billed nr 7: “Der er noget galt med størrelsen på den her stol!!” :tihi:

Takker “alle sammen”. :slight_smile:

Trekkie: Det hedder rigtig en: Ficco stol. Jeg synes bare det ligner en skal stol. Og jo den er lille. Samme er Amidale. :wink:

Skønne foto som sædvanlig, og nej, jeg er bestemt ikke træt af at se de smukke misser :slight_smile:

:lol::lol:

Du er fisme go til at tage billeder, Camilla…men du har altså nogle flotte mis

Flot :ok: - og sjovt :slight_smile:

Tusind tak for dagens godt grin.

Dejlige katte og du er virkelig god til at fange øjeblikkene.

Jeg bukker og takker for alle de pæne ord! :slight_smile:
Det varmer altid så dejligt. Især på sådan en kold dag som i dag!

TAK alle sammen! :smiley:

Tak for et godt morgengrin! :klapper:

fin billedserie og især “fraklip’ne” :slight_smile:

fede billeder - hvor er de fine med den røde baggrund :slight_smile:

Jeg takker mange gange. :slight_smile:

Selv er jeg også helt vild med rød, har længe ville have fingrene i den, og endelig har jeg den. :smiley:

kan normalt ikke lide farven rød men nøj det ser godt ud til de katte der :thumbup::thumbup:

Tusinde tak for roserne! :slight_smile: