Katte-Misserne & Teddy

Ja igen er det mig. - Tog igen lidt billeder af katte-misserne forleden - Og der var Teddy også lidt med på billederne. :slight_smile:
Ja som I jo nok kan gætte, så er jeg helt tosset med hélt hvid for tiden. Men NU holder jeg en pause for en stund. Så kan I få lidt fred her inde fra mine “opstillet” billeder. :ups:

Som altid dejlige billeder af smuksakkerne - og Teddy er da også dejlig.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Bliv endelig ved med at vise dine gode billeder .- de er altid en fornøjelse at se på. :thumbup:

Hvor er det gode foto :slight_smile:
Vis du endelig bare flere…dem som ikke vil se kan jo bare lade være :smiley:

Jeg vil helt sikkert gerne se flere at dine smukke misser :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Super fede billeder igen :wink:
Vis du bare frem - Jeg elsker at se nyt fra dig :wink:

Takker for roserne alle 3. :slight_smile:
Utrolig dejligt at modtage. Varmer ALTID! :smiley:

Nu må vi se hvornår jeg smider nye ind næste gang. :tihi:

Super flotte billeder, jeg ønsker mig noget “udstyr” som f.eks lamper og baggrunde men det løber jo op i en mindre formue når først man kommer ind på de rigtigt sider :stuck_out_tongue:

Men kom endelig med flere billeder de er altid en fornøjelse at se på.

Teddy er søøød :smiley: men missserne er sødere:p

Flotte billeder, men pas på, når katten har hvid snude. Det ser lidt amputeret ud - i hvert fald på min skærm. :wink:

[QUOTE=HeroldDesign;584652]Super flotte billeder, jeg ønsker mig noget “udstyr” som f.eks lamper og baggrunde men det løber jo op i en mindre formue når først man kommer ind på de rigtigt sider :stuck_out_tongue:

Men kom endelig med flere billeder de er altid en fornøjelse at se på.

Teddy er søøød :smiley: men missserne er sødere:p[/QUOTE]

Forstår godt du gerne vil have udstyret, men ja det bliver hurtig dyrt. - Mit er kommet på den anden side af 3000, og det er billigt synes jeg. :slight_smile:

Også en takker for roserne. :slight_smile: Dejligt at modtage.

[QUOTE=FinnFrode;584655]Flotte billeder, men pas på, når katten har hvid snude. Det ser lidt amputeret ud - i hvert fald på min skærm. :wink:

[/QUOTE]

Ja du har ret Finn - Det er en dum balance, og jeg må sige nu jeg sidder på en anden skærm kan jeg ikke sige om hun brander ud i et med baggrunden, men det skal ikke afvises. Jeg var bare så glad for hun kom og ville sidde kort, så jeg knipsede 4 hurtige billeder, og så måtte fejl være fejl.
Men jeg er glad for du fremhæver det - Det er nemt at se sig blind. Jeg synes selv jeg er OK kritisk, men her med Diamond kan det godt smutte lidt, ikke så godt…

Hvis skærmen lige havde lidt flere toner, ville man ikke være i tvivl om, at snuden er der.
For ellers er det jo et virkeligt dejligt billede, og på papir kommer det helt sikkert meget bedre til sin ret. :slight_smile: