Katte-missernes hygge/putte dag i sengen

Ja efter døren er blevet åbnet ind til soveværelset, har katte-misserne bestemt sig for, at det er der man sover til middag og gerne dagen lang, når vejret er som i dag :tihi:

Først lå de i nærheden af hinanden, men dog med lidt luft imellem hinanden :wink:

Så puttede Sean og Djamilla tæt sammen :hjerte:

Det kunne Evelina ikke modstå, så hun måtte også være med :hjerte:

Evelina prøver at gemme sig bag sin hale :tihi:

Så blev det tøsehygge tid :hjerte:

Og til sidst kom Gizmo også lige forbi, det er super dejligt med et billede af alle katte-misserne sammen :smelter:

Hvor er de smukke alle tre :hjerte::hjerte::hjerte:

Takker ja Gizmo er ikke så meget for kameraet mere, så det bliver mest til billeder af de andre 3, men Gizmo bliver nu aldrig glemt alligevel :slight_smile:
Han er jo min første NFO og grunden til, at jeg er blevet sååå forelsket i denne race :inlove::hjerte:

Vildt flotte billeder! :love2:

Hvor er de smukke alle 4 :wehuu:
Og rigtig gode foto :slight_smile:

:hjerte::wehuu::smelter: siger mere end ord!

Mange tak :wink:

[QUOTE=Coon Danica;708435]Hvor er de smukke alle 4 :wehuu:
Og rigtig gode foto :)[/QUOTE]
Takker, bukker og nejer for komplimentet til både misserne og billederne :wink:

Kamilla det er lige, hvad de gør :wink:

Jeg er sååå glad for det sidste billede af dem alle 4 :smelter:
Jeg er bare ked af, at der er lidt rod på billedet i baggrunden, men det må jeg jo leve med, når det endelig lykkedes mig, at få et skønt billede af alle 4 :wink:

Hvor er de skønne! Jeg har et svagt punkt for Sean. :slight_smile: Da du “debutterede” din hjemmeside, var jeg inde og kigge forbi og undrede mig meget over, at du skrev i dine udstillingsanekdoter, at dommerne ikke var glade for hans look… Men jeg ved heller ikke noget som helst om skovkatte. Jeg synes bare, at han er dejlig. :slight_smile:

  • Men faktisk er alle dine katte skønne. Nogle skovkatte synes jeg, har “for meget næse”, sådan nogle lange snuder, som er relativt lige over næseryggen - og jeg kan ellers godt lide næser og spidse snuder, når de sidder på fx siam. Men af en eller anden grund, synes jeg det ser sjovt ud på en NFO. Men dine synes jeg er smukke … igen, uden at vide noget om noget. :tihi:
    Men er det ikke også noget med, at man taler om en “ny type” og en “gammel type” indenfor NFO (ja, jeg er altså totalt clueless på det område…)? Har gammel over for ny type bl.a. noget at gøre med “spids-snudet-heden”?
    Under alle omstændigheder skønne billeder af skønne katte! :slight_smile:

Hvor er de lækre, misserne. Og sikke skønt de putter! Jeg syntes billedet med alle 4 er super herligt:smelter:

Dejligt billed !!!

Ihhhh hvor de hygger sig Rikke, rigtig gode billeder du har taget. :slight_smile:

SIKKE nogle gode billeder - især det sidste. Nøj, det må bare være guld værd for dig. Hvor ser det hyggeligt ud. Jeg er jo totalt tosset med de skovbasser der :smelter: uff… og din Djamilla er godt nok et pragteksemplar (hvis du spørger MIG) :hjerte:

Åhr du tager altid sådan nogle gode billede!! :thumbup:

Men jeg vil også sige, at det sidste er GULD værd!!! :hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=MissPil;708461]Hvor er de skønne! Jeg har et svagt punkt for Sean. :slight_smile: Da du “debutterede” din hjemmeside, var jeg inde og kigge forbi og undrede mig meget over, at du skrev i dine udstillingsanekdoter, at dommerne ikke var glade for hans look… Men jeg ved heller ikke noget som helst om skovkatte. Jeg synes bare, at han er dejlig. :slight_smile:

  • Men faktisk er alle dine katte skønne. Nogle skovkatte synes jeg, har “for meget næse”, sådan nogle lange snuder, som er relativt lige over næseryggen - og jeg kan ellers godt lide næser og spidse snuder, når de sidder på fx siam. Men af en eller anden grund, synes jeg det ser sjovt ud på en NFO. Men dine synes jeg er smukke … igen, uden at vide noget om noget. :tihi:
    Men er det ikke også noget med, at man taler om en “ny type” og en “gammel type” indenfor NFO (ja, jeg er altså totalt clueless på det område…)? Har gammel over for ny type bl.a. noget at gøre med “spids-snudet-heden”?
    Under alle omstændigheder skønne billeder af skønne katte! :)[/QUOTE]
    Det er et godt stykke tid siden, Sean var på udstilling sidst - Måske man skulle prøve at tage ham med igen engang… Jeg synes selv, han har ændret sig meget :slight_smile: Dengang fik jeg at vide, at han mindede for meget om en Maine Coon…
    Jo der tales om en “gammel og ny type” - Den gamle type er mere kompakt og bred, hvor den nye type er længere i det hele også profilen (altså de er længere i snuden, som du selv skriver)
    Tusind tak for dine komplimenter til mine misser og billeder - Det varmer da, at andre også synes, de er lige så lækre, som jeg gør :wink:

Tusind tak for dine komplimenter :wink: Ja de nyder virkelig, at må komme i soveværelset igen :smiley:
Det billede er også mit favorit :hjerte:

[QUOTE=Kattetøsen-too;708511]

Dejligt billed !!![/QUOTE]

Mange tak Karina :slight_smile:

Tusind tak Tine :slight_smile:
Ja det billede betyder meget for mig, jeg var på rette sted på rette tidspunkt - Man har også lov at være heldig indimellem :wink:
Ja Djamilla har også en meget speciel plads i mit :hjerte:, hun var så lille bitte, da jeg så hende første gang og mit :hjerte: faldt for hende med det samme :inlove:
I dag er hun kommet super godt fra det, hun vejer nu over 3200 gram og stjæler de andres mad, hvis hun kan komme til det :tihi:

[QUOTE=Sannela;708571]Åhr du tager altid sådan nogle gode billede!! :thumbup:

Men jeg vil også sige, at det sidste er GULD værd!!! :hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]
Tusind tak Susanne :wink:
Ja det er bestemt GULD værd :hjerte::inlove::hjerte: Dog er det ikke til salg :wink:

Jeg har lige prøvet at fjerne baggrunden på mit yndlingsbillede :wink:
Det blev ikke gjort med præsition, da jeg ikke lige har hoved til det i dag - men man kan da bestemt anbefale, at fjerne baggrunden, for nu ser man da bare mine smukke katte-misser meget bedre :hjerte:

Eller hva’ synes I :?

Jeg kan se, at jeg fik skrevet tre - jeg mener selvfølgelig, at de er skønne alle 4. :ups:

Det er et pragtfuldt billede af hele banden samlet - det er jo ikke nemt, at få dem til at være på samme sted samtidig :høhø:

Virkelig smukke katte du har - jeg er lidt svag overfor Evelina, den farve er bare lækker :love2:

[QUOTE=Eva;708610]Jeg kan se, at jeg fik skrevet tre - jeg mener selvfølgelig, at de er skønne alle 4. :ups:

Det er et pragtfuldt billede af hele banden samlet - det er jo ikke nemt, at få dem til at være på samme sted samtidig :høhø:

Virkelig smukke katte du har - jeg er lidt svag overfor Evelina, den farve er bare lækker :love2:[/QUOTE]
Nej det er bestemt ikke nemt, især ikke fordi Gizmo fordufter, hver gang kameraet kommer frem :tihi:
Takker endnu engang :wink:
Evelina har det skønneste sind og så er hun bestemt fars pige :hjerte:

Det er altsår nogle smukke misser du har :love2: og det sidste billede wauw det er da ren hygge:inlove:
Hvor mange af dem skal du have med til kolding i weekenden? :slight_smile:

[QUOTE=Sofiebo;708620]Det er altsår nogle smukke misser du har :love2: og det sidste billede wauw det er da ren hygge:inlove:
Hvor mange af dem skal du have med til kolding i weekenden? :)[/QUOTE]
Mange tak Hanna :wink:
Jeg skal have pigerne med til Kolding. Det er første gang, så det bliver lidt spændende, hvad de siger til det :slight_smile:
Hvor mange skal du have med :?