Katte-missernes hygge/putte dag i sengen

[QUOTE=DK Mammarazzi;708659]Mange tak Hanna :wink:
Jeg skal have pigerne med til Kolding. Det er første gang, så det bliver lidt spændende, hvad de siger til det :slight_smile:
Hvor mange skal du have med :?[/QUOTE]

Jeg skal have Bastian med (killing 3-6) farve gruppe 3.:slight_smile:
Arn har stadig sommerpels:thumbdown: så han holder lige en pause…
Uuh jamen det bliver da spændende at se hvad de siger til det :smiley: forresten var du med i skørping??

[QUOTE=Sofiebo;708692]Jeg skal have Bastian med (killing 3-6) farve gruppe 3.:slight_smile:
Arn har stadig sommerpels:thumbdown: så han holder lige en pause…
Uuh jamen det bliver da spændende at se hvad de siger til det :smiley: forresten var du med i skørping??[/QUOTE]
Okay ja Djamilla er jo ungdyr nu :wink:
Nej jeg var ikke i Skørping

[QUOTE=DK Mammarazzi;708694]Okay ja Djamilla er jo ungdyr nu :wink:
Nej jeg var ikke i Skørping[/QUOTE]

hihi jeg er glad for at hører at Bastian ikke skal op mod din smukke Djamilla:tihi:
det bliver nu spændende, jeg kender heller ikke hende dommeren så det skal nok blive sjovt:)

Skønne billeder . især det sidste med dem allesammen. :hjerte:

Og du har ret - baggrunden skal lige redigeres væk. Det giver meget mere ro i billedet.:ok:

Sikke nogle VIDunderlige mis…fantastiske billeder

[QUOTE=FinnFrode;708907]Skønne billeder . især det sidste med dem allesammen. :hjerte:

Og du har ret - baggrunden skal lige redigeres væk. Det giver meget mere ro i billedet.:ok:[/QUOTE]
Tusind tak Frode :wink:
Ja jeg var lige super heldig der med det sidste billede :hjerte:
Helt klart skal baggrunden væk, for så træder mine skønne misser endnu mere frem i billedet :inlove:

Tusind tak Brita :wink:

Urhhh NUI!!!:wehuu: Hvor er de bare lækre!! Jeg får lyst til at nusse og nappe:love2: Sikke nogle dejlige missere!!!:hjerte::hjerte:

Tusind tak for komplimenterne :wink:

Sikke nogle gode billeder, Rikke :slight_smile: Glæder mig til at se dine 2 piger i Kolding!

Tusind tak Jane :wink:
Jeg glæder mig også til at se Jelly igen :wink:

wow nogle gode billeder! Smukke smukke misser <3

Mange tak Lærke :wink:

Åhhhh smukke missere og skønne billeder!!! Det må være dejligt at have “linselus-missere” :slight_smile:

:tihi: Ja der er ihvertfald lidt linselus over Djamilla, hun er den nemmeste at fotografere af de 4, og derefter er det Sean. Evelina har ikke ro i rumpen for længe af gangen og Gizmo kan lugte et kamera på laaaang afstand og så fordufter han eller vender ryggen til :wink:
Det med Gizmo er min egen skyld, da han lige var kommet hjem, blev han fotograferet hele tiden, så tror sgi han har fået nok i dette liv :smiley:

Hold nu op for nogle skønne mislinger :smelter: Mit hjerte smelter jo helt, Rikke. Det er virkelig nogle gode billeder der bare stråler af kærlighed og missehygge :hjerte::slight_smile: