Katte og gnavere?

Jeg har haft hamster, marsvin og kanin sammen med kattene. Gik vist meget godt:høhø:

Jeg kan sandelig godt forstå at en ilder ikke vil kaldes en gnaver - den var styg! Som at kalde en kat en kanin:-)

Fed kommentar - den spiser gnavere:-)

Min kat bor jo pt. hos mine forældre, da han er ude-når-han-har-lyst-kat, og det kan jeg ikke tilbyde ham, som jeg bor nu (for risikabelt). Dog er jeg meget ofte hjemme hos mine forældre - og der har jeg min kanin med.

Og Tarzan (katten) synes at Nemo (kaninen - ja, disney-tema) er heelt vildt mærkelig og farlig. Først stod Nemo faktisk på “Tarzans værelse”, da det er der jeg bor, når jeg er hjemme. Det er også der Tarzans foder står inde. Men jeg var nødt til at flytte kaninen, for Tarzan havde totalt nøjeren på over at skulle ind og spise, når den der underlige pelsklump sad ovre i buret og gloede på ham :wink:

Vi har også haft ude-kaniner i mange år, hos mine forældre. Her var det så Tarzan, der var med hjemme på weekend. Og dem var han også helt vildt bange for :smiley:

Her for nogle uger siden, var Nemo (som nu står på gulvet på badeværelset) sluppet ud af sit bur, mens jeg sad nede i stuen. Han er self. ude af sit bur mange gange i løbet af dagen, men så er døren til badeværelset lukket :wink: Her stod den altså åben, og mens jeg sad nede i stuen, gik Tarzan ovenpå (for at spise, tænkte jeg). Men der gik lææææænge før han kom ned igen, og det undrede jeg mig lidt over. Noget tid senere, da jeg kommer ovenpå, ser jeg at kaninen render rundt og undersøger hele overetagen (han er heldigvis ligeså renlig som katten :smiley: )…så der må de altså have mødt hinanden :stuck_out_tongue: Hehe. Og begge slap levende fra det. Jeg er lidt spændt på, når jeg på et tidspunkt skal bo fast med dem begge…Nemo er jo bestemt ikke en bur-kanin derhjemme og skal aldrig være det. Håber de vil kunne finde ud af det :slight_smile: