Katte og isterninger

Nu ville jeg liiige forhøre mig herinde først… Men nu det er så varmt udenfor så tænkte jeg at misserne kunne synes det var sjov at lege lidt med en isterning og samtidig blive kølet lidt af og evt og lægge en isterning i deres vand så det holder sig køligt lidt længere. Men er det ok? Må man godt det?

Knus!

Mine får også isterninger.

De får dem dog ikke i deres vandskål mere, for så går coonerne igang med at tømme vandskålen.

Mine får isterninger ude på græsplænen.

Det sjoveste er at se hvordan nogen af dem ikke rigtig gider sutte på den eller noget, men de vogter over den, for at ingen af de andre skal stjæle den. Efter et par minutter er den jo så væk, og at se kattene lede ganske forvirret rundt, det er lidt sjovt.

Det er nu ikke kun isterninger nogen af dem kan have.

Anton er en rigtig plage-røv, når nogen har sodavands-is.

stort hit med isterninger i de der hvor vandet løber ned af en sliske

ja vi har også opgivet det med isterninger hvis vi ikke vil have de skal tørste resten af dagen - de tømmer vandskålen for at få isterningerne ud og så er vi lige vidt -xxrotflmao

Når der er rigtig varmt eller pigerne er med ude så tager jeg gerne en balje vand med. Deri isterninger og et par bolde… pigerne ELSKER at baske løs i baljen G

har overvejet at købe et soppebassin… som KUN er oppe når vi er med ude :slight_smile:

Jeg lægger også gerne en isterning i deres vand skål når jeg selv lige trænger til et glas isvand. Men de er mere intresseret i mit glas vand :slight_smile:

Jeg gør det samme og Theodoe eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker det

Her bruges også isterninger til kattene, dog fryser jeg vand ned i alt fryseposer. og når det er frosset, får det en på goddav’en med kødhammeren -høhø
På den måde får jeg større isklumper, og det tager længere tid før de tør -thumbs