Katte og tamrottepasser søges d. 5. juli 2008

Ja jeg ved godt jeg er lidt sent ude, men er sammen med kæresten blevet inviteret på weekend af min svigermor og hendes kæreste…

Hunden skal måske med, og hvis hun ikke skal skal hun til Haderslev, så det er kun rotterne og kattene der er et problem…

Ved rotterne er det stortset kun nusning, da de somregl godt kan klare sig en weekend hvis jeg fylder mad og vand op om fredagen, men hvis de drikker lidt mere eller spiser lidt mere skal der selvfølgelig lige fyldes op :slight_smile:

Det drejer sig om 4 rotter fordelt på 3 bure…

Ellers er det bare at fylde foder op til min kat, katte bakken SKAL ikke renses, men må gerne :lol:

Rottweiler (som katten hedder) får nemlig mad 1 gang om dagen grundet hans slankekur…

Der er desuden også min kærestes kat Kisser, som plejer bare at få fyldt mad op, så det er mere vandet der skal tjekkes ved hende… som før SKAL i ikke gøre bakken ren, men må gerne… (dvs jeg bliver ikke irriteret hvis i ikke gør det, er godt klar over ikke alle har lyst til at lege sandkasse med kattelort ;))

Jeg forventer du er over 18, og har lyst til at gøre det gratis, da jeg ikke har særlig mange penge… (Ellers kan vi finde ud af noget hvor jeg kommer og passer jeres dyr en dag :))

Du vil få udleveret en nøgle til lejligheden, så jeg forventer også du er til at stole på :slight_smile:

Det er kun den 5. der er behov for det, da vi tager afsted d. 4. og kommer hjem d. 6.

Passer er fundet :slight_smile: