Katte på qxl

Jeg kigger ofte på qxl efter bøger og den slaks. Idag kiggede jeg så under emnet katte. Det meste var heldigvis bare legetøj og andet udstyr.

Men så stopper det gode. Jeg ser et billede af to misser og inden i annoncen skriver personen at hun sælger to fertile indekatte og så skullle man to det stoppede der. Men så skriver hun bagefter at hun helst ser at de kommer ud på en gård ???

Hvad sker der lige her :uha: to misser som ikke har været ude før :doh::doh::doh:
Stakkels misser. Jeg har skrevet til personen at jeg synes det er synd for misserne , så nu må jeg jo se hvad hun/han svare på det .

Måske nogen af jer andre vil gå ind og sige noget til personen også :bebe::bebe:

Hej uden at have set eller læst annoncen kunne det jo være der var en grund til at de ikke længere skulle på indendøre såsom urenlighed(meget sandsynligt når de er fertile.) hvis bare de blev neutraliseret kan jeg ikke se noget galt i det så længe den nye ejer vil sørge for mad mm til dem:).Tror hurtigt katte vænner sig til at være ude og ude på landet er der jo heldigvis ikke så meget trafik Hilsen Ninna

Jeg glemte i første omgang at skrive at misserne er to år, så at de er urenlige kan vel ikke lige pludselig blive et problem ( det er ikke noget jeg er klog på)
Jeg har det svært med at man sælger sine kæledyr til en tilfældig person der byder på qxl. Men som sagt må jeg jo se om jeg får et svar.

Jo det kan nemt ændre sig fra de er 2 år og høj fertile,kan også skyldes blærebetændelse som de nuværende ejere ikke har fået behandlet. Hilsen Ninna

Og her sælges en killing, som sælger mener der er klar til at flytte hjemme når den er 10 uger gammel.

Det salgssted giver mig ondt i maven