Katte slåskamp uden for mit vindue

Ja jeg lå og snuede den i eftermiddag, og blev vækket af en masse larm… 2 katte er åbenbart blevet sure på hinanden lige udenfor mit åbne vindue, og de fortæller meget højt hvad de mener om hinanden…

Det mystiske er så at Oliver sidder i vinduet… Han reagere overhovedet ikke på de 2 tossehoveder nedenfor… Og han kunne jo både se og høre dem… :? Han sidder bare stille og roligt, uden at sige en lyd og følger interesseret med…

Hvordan ville jeres katte reagere ved sådan en slåskamp lige uden for deres vindue? :slight_smile:

Jeg ved ikke lige om jeg skal tage det som en god ting at han ikke reagerede (med tanke på at jeg jo pønser på at få en ven til ham, hvis forslaget går igennem hos boligselskabet)… Så kom glad med erfaringer… :slight_smile:

PS. Begge katte er uskadte :smiley: De gik ret hurtigt hver til sit…

Vores reagerede heller ikke, når der var katteslagsmål i gården. Nogle gange sad de og kiggede i vinduerne, men som regel gad de ikke engang dét. :slight_smile:

:smiley: Så er det ikke bare Oliver der er underlig… :tihi: Nu bor jeg jo i stuen, så der er jo kun en halv meter ca ned til de 2 katte… Så de var jo forholdsvis tæt på…
Men ja… Oliver reagere heller ikk hvis der er katte i tv´et eller på computeren der larmer… Han snorker bare videre…:tihi:

Yasha skæller verbalt ud på dem der slås… Ofte så meget at det får en ende hurtigt - han er god til at lyde stor og farlig :stuck_out_tongue:

uha godt det ikke er her, for desværre har vi 2 katte som reagere på de katteslagsmål vi tit har udenfor vores hjem, trixie bliver ret nysgerrig og farer rundt for at se hvor de katte er, gaia derimod bliver vred og hysterisk og det lader hun så gå ud over trixie og desværre er den sikker hver gang.
det værste er at det er den samme sorte/hvide kæmpe hankat hver gang som slås og derfor har jeg tit tænkt om man da ikke kunne slippe af med det bæst en gang for alle, for han er virkelig en led satan

:tihi: Kan lige forestille mig en koncert du kan ha… Synes bare det var sjovt, at Oliver bare sad og gloede… :høhø: Ved ikk om jeg skal tage det som et godt tegn, til at der muligvis en dag kan komme en ny lille ven her i hjemmet? Selvom jeg godt kunne forestille mig det var noget helt andet hvis katten er inden for i hjemmet sammen med ham…

[QUOTE=Johnny;861477]uha godt det ikke er her, for desværre har vi 2 katte som reagere på de katteslagsmål vi tit har udenfor vores hjem, trixie bliver ret nysgerrig og farer rundt for at se hvor de katte er, gaia derimod bliver vred og hysterisk og det lader hun så gå ud over trixie og desværre er den sikker hver gang.
det værste er at det er den samme sorte/hvide kæmpe hankat hver gang som slås og derfor har jeg tit tænkt om man da ikke kunne slippe af med det bæst en gang for alle, for han er virkelig en led satan[/QUOTE]

Uha… det lyder ikke godt… :S Der er en del herreløse katte her hvor jeg bor, og de er jo alle sammen igang med at få killinger pt… :S Så kunne forestille mig at det var det slåskampen handlede om… For der er virkelig gang i katte jamren fortiden…

Mine 2 “gamle” bæster ville helt sikkert være klar til at blæse til kamp.
Honey ville nok mere være interesseret i at se om det er nogen der ville lege :)… for så meget hurtigt at finde ud af at det ville de absolut ikke!

Åh, hvor jeg kender det.

Tror jeg også skrev en tråd om det en gang.

Hvad kan man gøre. ( ja, jeg skrev også en klage i min bygning, men altså, åh ) :argh:

Jeg glemte at skrive en invitation til kattegale på klagen :høhø:

Mine reagerer ikke engang, selv om der sidder to lige på den anden side af hegnet og råber ukvemsord til hinanden, men det gør hundene.

[QUOTE=Vipstøsen;862221]Mine 2 “gamle” bæster ville helt sikkert være klar til at blæse til kamp.
Honey ville nok mere være interesseret i at se om det er nogen der ville lege :)… for så meget hurtigt at finde ud af at det ville de absolut ikke![/QUOTE]

:tihi: Hun lyder da skøn, hende Honey :hjerte: Men ja synes det var mærkelig han slet ikke reagerede… Men kan forstå at det er lidt hip som hap… :tihi:

[QUOTE=Sheer;862223]Åh, hvor jeg kender det.

Tror jeg også skrev en tråd om det en gang.

Hvad kan man gøre. ( ja, jeg skrev også en klage i min bygning, men altså, åh ) :argh:

Jeg glemte at skrive en invitation til kattegale på klagen :høhø:[/QUOTE]

:tihi: Nu er jeg efterhånden så van til at kattene sidder og bræger løs uden for mit vindue, så det genere mig ikke… Man kan ikke komme til kattene herude, desværre… :S For så var det jo en del nemmere at undersøge dem ordenligt efter sådan en slåskamp… Men jeg holder blot øje med dem (ikke en er ens… så de er ret nemme at kende forskel på)…

:slight_smile: Jeg tager det så bare som en god ting at Oliver ikke fare op i det røde flet over det…