Katte-tørklæde

ved du hvad, jeg skammer mig ikke engang :wink:

Jeg har aldrig handlet på ebay, synes det er så forvirrende…

UHHH…De er fine!!
Er det okay at handle i Kina??
Her tænker jeg på told osv. osv??
Er der ikke noget med, at hvis tolderne bliver interesseret i at kikke i din pakke, så koster det …også selv om du IKKE overstiger det beløb man må købe for inden man skal betale told??
Mener jeg har prøvet det engang hvor jeg skulle af med 170 kr bare for de kikkede…

Nå…det er vist lige meget…Kan se der kun er en farve tilbage og det var den jeg var mindst interesseret i

Nææ men lime eller turkis med sort katte print ville jeg bestemt ikke sige nej til :tihi:

det er nu ganske sikkert at handle fra hongkong, vi har købt en del derfra igennem ebay og det er kommet hurtigt og uden ekstra omkostninger, men det har så osse været ting til 15-20 kr

her er et andet sted der osse sælger dem, dog en smule dyrere, men ikke meget

http://www.ebay.com/itm/Womens-chiffon-colorful-Sweet-Cat-Kitten-scarf-graffiti-style-shawl-girls-gift-/300789845372?pt=US_Scarves_Wraps&var=&hash=item460878cd7c

Hold da op, det var for nemt, puhaaaaa det er rigtig farligt :S

[QUOTE=Sannela;1081893]UHHH…De er fine!!
Er det okay at handle i Kina??
Her tænker jeg på told osv. osv??
Er der ikke noget med, at hvis tolderne bliver interesseret i at kikke i din pakke, så koster det …også selv om du IKKE overstiger det beløb man må købe for inden man skal betale told??
Mener jeg har prøvet det engang hvor jeg skulle af med 170 kr bare for de kikkede…[/QUOTE]

Det lyder godt nok underligt, hvis de tager gebyr bare for at kigge på noget som ikke overstiger. Det har jeg aldrig været ude for.
Jeg har købt en del fra kina osv. de sidste par uger, alle ting som ikke kostede mere end 80. Jeg har ikke få ekstra omkostninger eller ligne. :slight_smile:

:klapper::klapper::klapper:

Jeg har ikke prøvet endnu… jeg er i forvejen blevet RIGTIG god til at lufte DanKortet…

Men… nu har jeg hørt en del om E-Bay… kan man købe sådan noget alt muligt der ??

Kimilla var så sød at købe en ny forbindelse fra mit kamera til PC’en, så jeg igen kunne overføre billeder - og det stik kostede vist en 20’er - og det havde det ikke gjort hos Foto Kaj :slight_smile:

Jeg har ikke prøvet endnu… jeg er i forvejen blevet RIGTIG god til at lufte DanKortet…

Men… nu har jeg hørt en del om E-Bay… kan man købe sådan noget alt muligt der ??

Kimilla var så sød at købe en ny forbindelse fra mit kamera til PC’en, så jeg igen kunne overføre billeder - og det stik kostede vist en 20’er - og det havde det ikke gjort hos Foto Kaj :)[/QUOTE]

Jeg tror at man kan købeALT via e-bay… Det er en RIGTIG farlig side at lære at kende!
Så alt, alt for let at betjene - selv for en net-debil som mig :smiley:

(Venter pt på en Nicer-Dicer, tre neglelakker, 20 stempelplader til lak, en kjole og to tørklæder :wink: Er endnu aldrig blevet snydt af nogen sælgere - har en enkelt gang fået en defekt vare hjem fra HongKong, skrev til sælger, der omgående sendte en nu vare til mig… av ja, den venter jeg jo også på :tihi: Samlet pris for alt jeg venter på, er vel lige omkring 150 kr… )

[QUOTE=Ann K;1082137]Jeg tror at man kan købe LAT via e-bay… Det er en RIGTIG farlig side at lære at kende!
Så alt, alt for let at betjene - selv for en net-debil som mig :smiley:

(Venter pt på en Nicer-Dicer, tre neglelakker, 20 stempelplader til lak, en kjole og to tørklæder :wink: Er endnu aldrig blevet snydt af nogen sælgere - har en enkelt gang fået en defekt vare hjem fra HongKong, skrev til sælger, der omgående sendte en nu vare til mig… av ja, den venter jeg jo også på :tihi: Samlet pris for alt jeg venter på, er vel lige omkring 150 kr… )[/QUOTE]

:ok:

. o 0 dét lyder som en god (og farlig) side…

. o 0 og hvis du er net-debil - så ved jeg ikke, hvad jeg er … du virker da som en rigtig net-haj…

. o 0 så måske kan jeg osse finde ud af det…:kryds:

Man kan købe stort set alt på eBay :slight_smile: Men vær obs på eventuel fragt. NOGLE sælgere sætter selve varen til $0.99 og så vil de ha’ $40 i fragt… (Ikke på småting fra Hong Kong selvfølgelig, men visse andre ting)

Det er fordi det gebyr sælgeren skal betale til eBay beregnes af varens pris UDEN fragt… og så er der somme tider nogen der bli’r kreative :slight_smile:

Jeg har ikke prøvet endnu… jeg er i forvejen blevet RIGTIG god til at lufte DanKortet…

Men… nu har jeg hørt en del om E-Bay… kan man købe sådan noget alt muligt der ??

Kimilla var så sød at købe en ny forbindelse fra mit kamera til PC’en, så jeg igen kunne overføre billeder - og det stik kostede vist en 20’er - og det havde det ikke gjort hos Foto Kaj :)[/QUOTE]

altså jeg har brugt det meste af dagen på at kigge der inde grin og ærlig talt jeg tror ikke at jeg får tid til kattegale de næste par måneder :stuck_out_tongue:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1082142]Man kan købe stort set alt på eBay :slight_smile: Men vær obs på eventuel fragt. NOGLE sælgere sætter selve varen til $0.99 og så vil de ha’ $40 i fragt… (Ikke på småting fra Hong Kong selvfølgelig, men visse andre ting)

Det er fordi det gebyr sælgeren skal betale til eBay beregnes af varens pris UDEN fragt… og så er der somme tider nogen der bli’r kreative :)[/QUOTE]

Nemlig… og så er der dem, som sætter deres ting på auktion… man byder, og får at vide at man er blevet overbudt… byder igen, for at få samme besked osv osv osv… sælger har altså sat en mindstepris for varen - det står der bare ikke noget om nogen steder. :venter:
Men ok - jeg satser påå at mit sidste bud på den der Kindle Fire holder… at få sådan en hjem for knap 300 kr er en endda meget ok pris :slight_smile:

:yikes::yikes::yikes:

Nu tør jeg slet ikke at prøve…

se nu vil jeg så begynde at blive avanceret, for når man nu handler igennem ebay eller bare på nettet er det altid en fordel at have en paypal konto, hvilket er super, for skulle man rende ind i en sælger som snyder får man med garanti sine penge igen

[QUOTE=Kimilla;1082044]Det lyder godt nok underligt, hvis de tager gebyr bare for at kigge på noget som ikke overstiger. Det har jeg aldrig været ude for.
Jeg har købt en del fra kina osv. de sidste par uger, alle ting som ikke kostede mere end 80. Jeg har ikke få ekstra omkostninger eller ligne. :)[/QUOTE]

Men har du prøvet at Tolden har åbnet og tjekket din vare??
For det har jeg…

:inlove:

Jeg har stadig ikke været inde og lure… det lyder lidt giftigt at handle der ??

Og er det en auktion lissom vores QXL ???

[QUOTE=Sannela;1082357]Men har du prøvet at Tolden har åbnet og tjekket din vare??
For det har jeg…[/QUOTE]

Kun med vare som kostede mere end de 80 kroner. Og der kom jo gebyr for det ene og det andet.