Katte wallsticker

Fik endelig lavet ny wallsticker til hoveddøren, jeg tænkte det var på tide at glædelig jul kom ned…

hvor er det da bare flot

Flot… Skal bare bede om hjælp til at tyre de nederste linje:ups:

:hjerte:

Den er rigtig-rigtig fin

Den er meget flot, har du selv lavet den eller selv sat den op?

Jeg har selv designet og skåret den på min plotter. Det er så sjovt selv at kunne designe dem.
Louise, der står Mennesker og katte er velkomne - mus og fugle bedes vente udefor.

Her er nogle andre jeg selv har designet.
Vi bor i nr 42 og citatet er fra bogen “the hitchhiker’s guide to the galaxy” Hvor en supercomputer bliver spurgt om hvad svaret på livet, universet og alt det der er, efter 7½ millioner år svarer den at det er 42 … Hvilket vel så må kunne konkluderes at vores hus er svaret på livet, universet og alt det der :smiley:

Happiness er en wallsticer jeg har lavet til vores badeværelse.

Hvor er de bare smukke :slight_smile:

:slight_smile:

Tager du mod bestillinger ??

Hvor er de fede!

K*ft det må være lækkert at kunne lave noget der bare er lige i øjet til ens smag :smiley:

Sjovt nok er det billede med katten på den gren, også et jeg har udset mig til at lave en skabelon af, men lidt har opgivet fordi det er for detaljeret… :tihi:

Jeg tabte godt nok kæben, ved at se at du selv har lavet dem, jeg er virkelig vild med dem. :slight_smile:

[QUOTE=Tante Tut;1159407]:slight_smile:

Tager du mod bestillinger ??[/QUOTE]

Og ja, det kunne jeg godt nok også tænke mig at vide… :høhø:

Jeg kan godt lave på bestilling, hvis det har interesse. Jeg tager 150 kr for en personlig designet wallsticker der er 30x 50 cm. + emballage og porto.

Min maskine kan skære i 30 cm bredde og så lang som man skulle ønske det.

[QUOTE=Missemanden;1159717]Jeg kan godt lave på bestilling, hvis det har interesse. Jeg tager 150 kr for en personlig designet wallsticker der er 30x 50 cm. + emballage og porto.

Min maskine kan skære i 30 cm bredde og så lang som man skulle ønske det.[/QUOTE]

Øj det kunne godt få mig til at overveje det seriøst. Går i tænkeboks med hvad jeg kunne finde på. :slight_smile:

[QUOTE=Missemanden;1159717]Jeg kan godt lave på bestilling, hvis det har interesse. Jeg tager 150 kr for en personlig designet wallsticker der er 30x 50 cm. + emballage og porto.

Min maskine kan skære i 30 cm bredde og så lang som man skulle ønske det.[/QUOTE]

hvordan er det i forhold til vægge og maling, når de skal tages ned? River de malingen af?

… og kan de overhovedet side fast, hvis ikke man har helt glatte vægge? :slight_smile:

(og jeg skal SÅ meget hjem og se om jeg kan finde på et eller andet :smiley: 150,- er jo BILLIGT! :smiley: )

Anne: Jeg har modtaget dine pb’ere, men mine går måske ikke i gennem til dig :?
Har sendt to beskeder indenfor kort tid …

[QUOTE=Skattekat;1159883]Anne: Jeg har modtaget dine pb’ere, men mine går måske ikke i gennem til dig :?
Har sendt to beskeder indenfor kort tid …[/QUOTE]
Har svaret dig - jeg skrev åbenbart beskeden til dig, samtidig med at du skrev.

[QUOTE=PiaB;1159786]hvordan er det i forhold til vægge og maling, når de skal tages ned? River de malingen af?

… og kan de overhovedet side fast, hvis ikke man har helt glatte vægge? :slight_smile:

(og jeg skal SÅ meget hjem og se om jeg kan finde på et eller andet :smiley: 150,- er jo BILLIGT! :smiley: )[/QUOTE]

Jeg har ikke haft problemer overhovedet med at det har revet malingen af, de gange jeg har ville lave nyt udsmykning.

Vinylen sidder bedst fast på glatte vægge, savsmuldstapet, vinduer og lign.
Man kan godt sætte wallstickers på malede vandskurede vægge=meget struktur i væggen, men det kræver lidt ekstra tålmodighed, når man skal sætte det op.
Men det er det samme, om du havde købt masseproducerede wallstickers ved farvehandleren.

Når det engang skal tages ned, er det bare at pille det ned, hvis det er på malede vægge, jeg har som sagt ikke oplevet at det har taget maling med overhovedet. På vinduer, har jeg forsigtigt brugt en skraber.

Kom lige i tanke om denne sjove wallsticker som jeg har lavet til køkkenet :smiley: