Katteadfærd/træning - kursus - hvor?

Jeg har anskaffet mig nogle bøger om katte adfærd og katte træning og syntes det er spænende læsning. Jeg kom så til at tænke på om der findes foredrag/kususer og netop de 2 emner. Der findes jo et vælg af hunde adfærds kurser så måske der også findes noget for/om katte. Har prøvet at google men kan ikke rigtigt finde noget. Men måske er der nogle af jer der kende til et fordrag eller kursus som jeg og mine katte kunne ha glæde af.

-pote -pote -pote -pote

Studiekreds Randers/Jyrak har et klikkertræningsarrangement d. 1. okt
Men Tina der er kredsformand kan sikkert fortælle en masse mere -thumbs
“prøvekluden” er så vidt jeg ved en hittemis…i mit hovede hedder han Simba 3, men i virkeligheden hedder han Don Nemo [cat01.gif]
Studiekreds/Herning ogsåp under Jyrak har et arrangement med Tove Nielsen…kattehealer og jeg HAR oplevet hende. Mine nakkehår rejste sig ikke, de rotèrede…så spændende var det og dèt hun sagde var utroligt. Det arrangement er d. 2. oktober
Så det bliver en travl uge…for nogen
Vil man vide noget om genetik, er det er interessant genetikarrangement i MCO-klub-regi. Det er d. 10. August og sker i Langeskov på Fyn.
Bliip, det var lige en servicemeddelelse til de der vil være klogere -høhø
Brita -pote

Tak kamikaze det lyder spænende det vil jeg straks se nærmere på.

Hvis du bor i nærheden af mig, såvil jeg da gerne vise dig noget…

Jeg er eksamineret kattetræner, og stadig under uddannelse i kattedyr. Og deler gerne min viden. Min mail er [email protected]
ellers kan jeg måske finde en anden, der kan vise dig noget…

MVH Helle

www.kattene.blogspot.com

Ihh det kunne jeg også tænke mig… may I tag along??

Vi kunne da lave en træningsdag evt hjemme hos mig med mine katte. Det lægger jeg gerne hus til:-)

Det lyder spændende :slight_smile:

Jeg skal lige lidt længere hen på sommeren. Juli eller sådan (pga min skole), så kan vi se om vi kan finde en dag.

MVH

Super!!! :slight_smile:

Husk mig lige på det:-)

Jeg husker som en si [bigloony]

HAhaha det sandelig flot med al den eksamensterpen gg

Ja -shhhh
Der er grænser for, hvad der kan være “derinde” åbenbart [bigloony]

Ja, jeg glæder mig rigtig meget til det kursus i Randers’s studiekreds der til oktober - skal helt sikkert med, ligemeget hvad [bigloony]

Jeg skal i hvert fald med til det i Randers.
Og jeg vil da også gerne med ud til dig Lenschow når det bliver til noget.

Pia - I oktober er det vist klikkertræning, og i november er det så om adfærd. Det er af samme fordragsholder :o) Men du kan læse mere om det på jyrak.dk
I september kommer jeg og viser Diego frem -forelsket

Ja jeg har læst om det, og jeg kender godt Lenschow, hun er rigtig dygtig, og jeg skal med begge gange og den ene gang har jeg lovet at bage kage.