Kattebakke og kradsetræ

Jeg har været ved at flytte lidt rundt i min stue for at få mere plads…

Og har nu stillet kradsemiljøet over til væggen…

Lige ved siden af står to af deres bakker under et lille bord…

Vil det påvirke deres brug af kradsemiljøet at det står ved siden af bakkerne, eller har det ikke noget at sige???

Det synes jeg, du skal vente og se :slight_smile: For nogle katte vil det måske gøre en forskel og for andre vil det ikke, så det er kun dine egne katte, der kan give dig det endelige svar på det.

Jamen så prøver jeg bare at se tiden an :slight_smile:

Indtil videre har de da været lige så aktive på kradsetræet som de plejer! :slight_smile:

Der, hvor vi boede før, havde vi det hele i samme hjørne, bakker, træ og madskåle. Det generede ikke kattene.

Fantastisk :slight_smile:

Det lader nu heller ikke til at genere mine !

Nej det er ikke sikkert det er det samme, men jeg havde en katte bakke stående inde ved siden af min seng hvilket resulterede i at den lille tissede i mine dyner, så fjernede jeg den og siden har den ikke gjordt det.

Jeg ville nok vælge noget andet :slight_smile:

Jeg har bevidst min kattebakke stående ude på badeværelset…og så bare altid døren derudtil stående på klem.

Da min huskat boede hos mine forældre, dvs i et stort hus, havde han sin bakke i et værelse på 1. salen…det værelse jeg også “boede” på, når jeg var hjemme (dvs der stod seng osv)

Fælles for mit badeværelse hvor jeg bor nu, og det værelse bakken stod på hos mine forældre = kattene opholdt/opholder sig ikke der, andet end når de skal på bakken.

Jeg kan sige så meget som at indtil videre har de brugt kradsemiljøet mindst lige så meget, hvis ikke mere, som da det stod henne ved sofaen…

Så i dette tilfælde har det vist ikke noget at sige! :slight_smile: