Kattebakke på kattebakke

Tror i at katte kan finde ud af at bruge kattebakkerne hvis de står oven på hinanden ? Jeg skal nemlig have en kat til, og vi har ingen steder at sætte nr. 2 kattebakke. Og så fik min kæreste en ret så god ide med at lave en ‘‘reol’’ til dem. Har prøvet at lave et billede i paint.

Tror i at de kan finde ud af det ?

Jeg ville nok bare nøjes med én bakke og så sørge for at tømme den 2 x dagligt.

Vi havde en overgang vores kattebakke stående oppe, så hunden ikke kunne komme i den. Det var ikke noget problem for kattene at komme ind i den, selvom den ikke stod helt nede i gulv højde.

Jeg kan dog godt tvivle på, om kattene vil benytte den øverste, når de bare lige kan gå ind i den nederste.

Tak for jeres svar. Jeg var også meget i tvivl. Men syntes selve ideén er god. Men det er ikke sikkert at kattene syntes ;D

Det er da bare at afprøve det… Fungere det så er iden god, hvis ikke ja så er det afprøvet :smiley:

Jeg har selv bygget nogle kasser af træ, foret med maling og lavet en låge af havebassindug og sat en plastikkasse i - det kunne måske give en mulighed for at indrette kattebakkerne så de passer til jeres behov, størrelsesmæssigt og hvorfor ikke også i flere etager… :slight_smile:

Mig bekendt er det ikke afprøvet… Hvis det lykkes, så vil jeg gerne høre om det.

MVH

okay, tror vi prøver det :slight_smile: Det kan jo ikke skade :smiley:

[QUOTE=lenschow;100072]Mig bekendt er det ikke afprøvet… Hvis det lykkes, så vil jeg gerne høre om det.

MVH[/QUOTE]

Skal nok give en update :slight_smile: Det er min kæreste der skal lave den, så der går nok lige et par dage før den bliver afprøvet :slight_smile:

Hov vent!

Vi havde på et tidspunkt 2 bakker stående oven på hinanden på toiletet. Det var 2 store hjørnebakker.

Kattene benyttede både den øverste og den nederste.

Ved ikke hvorfor jeg havde glemt det, det må være alderen der trykker :smiley:

[QUOTE=DK Thomani;100077]Hov vent!

Vi havde på et tidspunkt 2 bakker stående oven på hinanden på toiletet. Det var 2 store hjørnebakker.

Kattene benyttede både den øverste og den nederste.

Ved ikke hvorfor jeg havde glemt det, det må være alderen der trykker :D[/QUOTE]

Hihii :smiley: Jamen det lyder bare godt :smiley: Så håber jeg bare at mine katte kan finde ud af det :smiley:

Hold da op… jamen det skal jeg da huske når jeg står ved folk, som ikke har plads til bakker men gerne vil have en kat mere…

Tusind tak:-)

Umidelbart sytes jeg det er en god idé, og der ikke andet for end at afprøve om idéen dur for dine katte.

Ja får min kæreste til at lave sådan en og så må vi se om det forstår ideén :smiley:

Det tror jeg de gør, katte er jo kloge :smiley:

Hihi det er jo rigtigt nok :smiley: