Kattebakke VS. Bedrollers

Hejsa :slight_smile:

Sidder her stærkt og overvejer, at give mine 2 drenge en Bedroller som kattebakke, i stedet for de 2 almindelige bakker de har (Det er noget værre sjusk nu nemlig)

Mit spørgsmål ligger i, om de ville kunne nøjes med den ene store bedroller til begge sager?:slight_smile: Feks. Når de er alene fra den ene dag til anden, eller om jeg skal have en ekstra almindelig bakke stå for en sikkerheds skyld?

Mvh Sabrina

Det kommer nok an på kattene. Mine to piger kunne sagtens bruge én stor dengang, men det er ikke sikkert at det er alle der kan… Du kan jo prøve med en og se om der er uheld (nogle vil gerne have hver deres eller en til stort og en til småt), eller være på den sikre side og bare have to :slight_smile:

(Ps. Jeg er i øvrigt vild med den store hvide hjørne bakke med høje kanter og et godt bred stykke lodret ind, som Maxi Zoo har. Jeg gav 100 kr. for den da jeg købte den. Bare som et alternativ til bedroller. Men foretrækker alligevel lukkede, da jeg så kan bestemme hvor katten skal gå ud, og have en måtte foran)

Har du prøvet med lukkede bakker? Så slipper du i det mindste for, at de sidder med rumpetten ude over kanten, som du skriver i tanketråden, hvis det er det, der er noget sjusk. Og det kan vi da godt blive enige om, at det er :høhø:

Jeg har en stor, lukket bakke og en hjørnebakke - også pænt stor - til mine tre. De bruger begge bakker til begge dele, men de skal nok helst gøres rene i hvert fald en gang i døgnet. Jeg tror dog, at det vigtigste for mine er, at der er rigeligt med grus i bakkerne, hvis de skal holde lidt længere end det.

Mine katte er slet ikke så avancerede, at de skal have en bakke til stort og en til småt :tihi:
De fordeler lystigt stort og småt i samtlige bakker.

Umiddelbart vil jeg da mene, at én stor bakke er nok til dine 2 katte, også selvom den skal stå “over” et døgns tid.
På den anden side … hvis de er vant til at fordele goderne :), så er du ligesom nødt til at have 2 bakker.

Uanset hvad du vælger, er den en god idé at få en bakke, der er så lang, at katten kan gå frem på noget tørt, når den er færdig, så den ikke skal vade rundt i sit eget tis og l…

Se hvor fint det er :smiley:

Jeg ved selvfølgelig ikek om det er Leo, der har et særligt talent, men hun er fuldt ud i standt til at klatte ud over kanten uanset hvilkens slags bakke, der er tale om!
Lukkede bakker? HA!!! Der sætter damen sig da bare med måsen ud af hullet…

Så her er løsningen lukket bakke fra Cats Rule, med en meget moderigtig og pyntende avis foran…

[QUOTE=Tea;604690]Se hvor fint det er :smiley:

[/QUOTE]

Det ser bare rigtigt godt ud det der… spørgsmålet er om jeg kan have plads til såen en på badeværelset:? med lidt vilje kan jeg vel godt :høhø:

[QUOTE=Ann K;604693]Jeg ved selvfølgelig ikek om det er Leo, der har et særligt talent, men hun er fuldt ud i standt til at klatte ud over kanten uanset hvilkens slags bakke, der er tale om!
Lukkede bakker? HA!!! Der sætter damen sig da bare med måsen ud af hullet…

Så her er løsningen lukket bakke fra Cats Rule, med en meget moderigtig og pyntende avis foran…[/QUOTE]
Åh, jamen det talent har Cæsar skam også! Han sætter sig bare på “den forkerte led” i ovenstående bedroller, og så har jeg en gave på gulvet.
Men nu gider jeg altså ikke bruge mere energi og plads, på en endnu større bakke. Så jeg må leve med at tørre op den ene gang i ny og næ.

Jeg vil anbefale dig at få fat i en bedroller med så glat bund som mulig, dem med riller i bunden, er sværere at rengøre :cool2: