Kattebakke

For flere år siden købte jeg en Catit-kattebakke, vist nok for at have en reservebakke til at stille op, hvis jeg skulle overnatte ude. Den har jeg aldrig brugt - og tvivler på, jeg kommer til det, så den står bare og fylder. Nogen aftagere?

Det er den almindelige version af nedenstående, altså ikke jumbo. Jeg kan ikke huske målene på det, og så vidt jeg kan se, har Zooplus ikke længere den almindelge størrelse.

Den er jo ikke sådan lige til at sende, men måske kan vi finde ud af noget alligevel, hvis nogen er interesseret?

Det er jeg, men ved ikke lige hvornår vi kommer på de kanter

hvad vil du have for den, jeg kan sende med mobilepay

Jeg vil ikke have noget. Hvis vi kan finde ud af, hvordan du kan få den, kan du give et selvvalgt beløb til Brita.

Hvis I nogensinde er ude at køre på motorvejen, kan jeg sagtens levere den til en pendlerrasteplads et sted her på Fyn. Eller hvis der er andre, der kommer forbi, der vil tage den med.

1 Synes om

jeg giver helt sikker gerne en god betaling til Brita. hvor er det du bor måske der kan laves en stafet, for pt kommer vi ikke meget rundt, nu alt er aflyst.

1 Synes om

Nej, det er jo det. Jeg bor rigtig langt væk fra Vestjylland :slight_smile: Nede midt på Fyn i Nr. Broby. Men som sagt - hvis du kender nogen, der skal tværs over Fyn, og som gider holde ind ved en af pendlerrastepladserne langs motorvejen, så kan jeg nok godt aflevere den der. Hvis det ikke lige er i arbejdstiden, selvfølgelig.

1 Synes om