Kattebakken skal flyttes

[quote=Lis Dahlstrøm;407340]Der er måske noget med den gang? - kan du ikke huske hvordan Emmy stirrede med store propiller derud og jeg undrede mig.

Ikke at jeg tror på spøgelser og genfærd - men jeg fattede ikke hvorfor hun kiggede ud i gangen på den måde…[/quote]

Jo det kan jeg godt huske… :øhmm: Men altså han vil jo gerne være derude når jeg er der… Og han går igennem gangen for at komme ud i køkkenet… Det hele er meget mystisk… Måske man skulle få en clairvoriant eller en Ghostbuster herud? :tihi:

[quote=Opus1;407347]http://www.litterhouse.com/

:tihi:[/quote]

:klapper::klapper:

Det ligner et dukkehus… Meeen tror dog ikk lige det passer ind her hos mig… Folk ville tro jeg var gået i barndom igen :tihi:

[quote=Vivi_Fletcher;407373]Åh du er heldig … du kan have dug på bordet. Bliver den liggende?

Jeg har kun dug på bordet, hvis der kommer gæster og jeg har en til at holde vagt ved bordet - ellers ryger den da på gulvet sammen med det, der i øvrigt står på bordet

Man har vel abyer :thumbup:[/quote]

Du kan tro den bliver liggende :-). Jeg sætter midt på bordet en kolonorm tung frugtskål fra Holmegård, og i denne frugtskål fylder jeg flotte strandsten jeg har fundet ved Vesterhavet - Det er mere end en tung brite kan flå ned :slight_smile:

det er komplet med filter i skorstenen og måtte til at fange grus fra poterne i ‘‘gangen’’:klapper::klapper:

Hehe vi to har jo drenge på ca. samme alder :slight_smile:
Din er endda vist nok LIDT ældre end Victor, men det er sjovt du siger at Oliver er bange for entréen. Victor nyder faktisk at ligge og flade ud lige foran hoveddøren i gangen. Og der kan han jo også sagtens høre naboerne rende ind og ud.

Tror måske grunden til at han godt kan ligge der, er at han tit er blevet lokket derud med godbidder, når jeg skulle ud og ryge, og ikke ville risikerer at han smuttede ud, når jeg åbnede have-døren :tihi:

Tilbage til katte-bakken: Victor blev renlig eftersom han tilbragte sine første 2 døgn på badeværelset som er… 4x4 kvm. tror jeg. Det var altså et tip jeg fik fra Inges Kattehjem :stuck_out_tongue:
Og han blev renlig med det samme. Han tissede kun én gang på gulvet.