Kattebakkeskjuler - Hjælp!

Nu vil jeg have lavet mig en kattebakkeskjuler, da jeg er blevet træt af at misserne slæber gruset med rundt :slight_smile: Så kan de måske banke poterne af inden de går videre :wink:

Meeen, kan ikke rigtig finde noget som kunne være udgøre denne bakkeskjuler. Har kigget i jysk, jem & fix og biva. Har kigget efter hyndebokse, bænke og andre møbler der kunne bruges. Men har ikke fundet noget. Har kune fundet store hyndebokse i plastik og de er ikke så praktiske eller pæne for den sags skyld… Har kigget i den tråd der allerede er lavet.
Er der nogen der ved hvor man kan købe noget henne lige NU??

Og hvor kan man finde en ordentlig rist til foran bakken?

Håber i vil hjælpe :tak:

Der er et par der er ok, synes jeg da. :slight_smile:

[quote=Sheer;486221]Find Kiste på DBA - køb og salg af nyt og brugt

Der er et par der er ok, synes jeg da. :)[/quote]

Ja, der er da nogle der er pæne, men de koster bare allesammen omkring 1000kr. Siger mit budget ikke lige ja til pt:ked:

Er op udkig efter nogle lidt billigere løsninger.

[quote=Vics;486289]Ja, der er da nogle der er pæne, men de koster bare allesammen omkring 1000kr. Siger mit budget ikke lige ja til pt:ked:

Er op udkig efter nogle lidt billigere løsninger.[/quote]
Du skal være på udkig efter de kister, for de findes nemlig os billige… Vi købte vores for 500 kr…:thumbup:

Slet ingen der er støt på en bænk, hyndeboks eller lignende et eller andet sted?? Der kunne bruges til bakkeskjuler og ikke koster en formue??? :’(

Tror lige jeg vil kigge…:thumbup: jeg eeelsker at kigge på sådan noget… er der nogle størrelser du skal have… tænker på højde, bredde osv…?

Hvis du kigger på det link til dba, og derefter klikker på pris, så sortere den så de billigste står først. Og der er faktisk mange for 300 kr og nedefter. :slight_smile:

IKEA: 369,- :slight_smile:

Mit bud ville også være Ikea :wink:

/Mette

Og hvis Ikea er for langt væk, så en Silvan måske: http://eshop.silvan.dk/vare_Kiste-Valnoed-ristmoenster_40024

Hold øje med deres reklamer, på tilbud “plejer” kisten at komme ned i 299,-

Lugtmæssigt er der da bare ikke ret meget at hente på de der bænke med gitter.
Den fra Silvan kan jeg i øvrigt love er for lav indeni - vi har den selv til sko.

Jaaa, men så skal jeg hente den i den heeelt anden ende af landet :ked:

[quote=holymoly;486940]IKEA: 369,- :slight_smile:

[/quote]

Den ser da så fin ud :slight_smile: Må hellere lige få målt bakken :slight_smile:

Er der nogen der har denne som kan fortælle hvad de indvendige mål er??

Lidt inspiration - med ting fra Ikea :slight_smile:

http://ikeahacker.blogspot.com/2007/08/simple-ideas-for-cat-litter-boxes.html

[quote=pivnu;486960]Lugtmæssigt er der da bare ikke ret meget at hente på de der bænke med gitter.
Den fra Silvan kan jeg i øvrigt love er for lav indeni - vi har den selv til sko.[/quote]

Kunne jeg godt forestille mig. Men heller ikke så meget på grund af lugten, mere fordi de slæber så meget grus med og fordi en kattebakke aldrig er pæn :stuck_out_tongue:

Du skal så sørge for at medberegne, at der skal være en vis mængde plads fra kattebakken til udgangen af kattebakkeskjuleren - så at de når at få trampet godt af :slight_smile:

Jeg ved ikke med dine katte, men mine har sådan en skøøøøøn vane med at ryste poterne, når de kommer ud af bakken, så personligt, ville jeg ikke lige vælge en med ristmønster. Med mindre man kunne dække hullerne med et eller andet…

Nu ved jeg ikke hvor langt der er for dig til Sydals men denne er til 350 kr. og de kan jo males :slight_smile: http://www.guloggratis.dk/mobler/antikke-mobler/annonce/9293874?adid=9293874&offset=18#otherads

Nej, det kan du have meget ret i :tihi: Tænkte at ligge en eller anden form for kattegrus’fanger’ foran bakken inden de går ud, men ved ikke helt hvad jeg finder ud af endnu :slight_smile:

Hos mig ville det ikke hjælpe, da de begge “spjætter” med poterne, så det flyver rundt. Banditter er de… -surrender