Kattebakkeskjuler - Hjælp!

Vi har en ikea model :slight_smile:

Bagpladen er ikke puttet på og skabet står op af væggen (med fodliste) så der kommer luft ind bagved.

Kan ikke lige finde et billede, men det er sådan et to delt skab - hvor der i den ene del bare ikke er puttet hylde i. I enden har vi så skåret et hul, så Yrsa har adgang til pakken. Hun skal igennem hullet og op over kanten af pakken, da der lige er plads til bakken derinde…

Fundet!!

Det er sådan en her - Produkter - søg efter produkter. Få et komplet overblik her - IKEA - med to låger foran selvfølgelig. De koster 100 kr pr stk :slight_smile:

[quote=AliceM82;487777]Fundet!!

Det er sådan en her - Produkter - søg efter produkter. Få et komplet overblik her - IKEA - med to låger foran selvfølgelig. De koster 100 kr pr stk :)[/quote]

Det virker nu også super smart :slight_smile: Har du så noget hængende ned foran ‘forsiden’ så man dem ikke åben der?

[quote=AliceM82;487777]Fundet!!

Det er sådan en her - Produkter - søg efter produkter. Få et komplet overblik her - IKEA - med to låger foran selvfølgelig. De koster 100 kr pr stk :)[/quote]

Det virker nu også super smart :thumbup:

[quote=AliceM82;487777]Fundet!!

Det er sådan en her - Produkter - søg efter produkter. Få et komplet overblik her - IKEA - med to låger foran selvfølgelig. De koster 100 kr pr stk :)[/quote]

Det er også sådan én vi har brugt, og den er vi rigtig glade for. :slight_smile: Det er jo meget nemt at komme til bakkerne i den.
Vi har sat hylder i øverst, så der er opbevaringsplads til kattemad, lavet et (rimeligt grimt, men okay, det skal jo bare være funktionelt :høhø:) hul mellem de to rum og sat en kattelem i den ene ende.

Man kan få skabet og lågerne i mange forskellige varianter. :slight_smile:

[quote=Maria Amanda;487911]Det er også sådan én vi har brugt, og den er vi rigtig glade for. :slight_smile: Det er jo meget nemt at komme til bakkerne i den.
Vi har sat hylder i øverst, så der er opbevaringsplads til kattemad, lavet et (rimeligt grimt, men okay, det skal jo bare være funktionelt :høhø:) hul mellem de to rum og sat en kattelem i den ene ende.

Man kan få skabet og lågerne i mange forskellige varianter. :)[/quote]

Hvor ser det bare super fint ud :slight_smile: Men kan bare ikke finde lågerne på nettet??:?

Almindelige: Produkter - søg efter produkter. Få et komplet overblik her - IKEA

Højglans: Produkter - søg efter produkter. Få et komplet overblik her - IKEA

[quote=Gizzemissen;488410]Almindelige: Produkter - søg efter produkter. Få et komplet overblik her - IKEA

Højglans: Produkter - søg efter produkter. Få et komplet overblik her - IKEA

Liiiiiige præcis :slight_smile: Tak tak :thumbup: Men det koster 995,- at få leveret, øv. Så må jeg jo selv afsted til IKEA :slight_smile:

Har forelsket mig i denne her sag:

http://www.ebuy24.dk/entre/oevrige/mexico-traekiste-kolonial.html

Men nok lige i overkanten af mit budget. Men hvor den den fin :slight_smile:
Men den bakke jeg har nu kan bare ikke være i den, så skulle jeg til at købe ny kattebakke også…

[quote=Maria Amanda;487911]Det er også sådan én vi har brugt, og den er vi rigtig glade for. :slight_smile: Det er jo meget nemt at komme til bakkerne i den.
Vi har sat hylder i øverst, så der er opbevaringsplads til kattemad, lavet et (rimeligt grimt, men okay, det skal jo bare være funktionelt :høhø:) hul mellem de to rum og sat en kattelem i den ene ende.

Man kan få skabet og lågerne i mange forskellige varianter. :)[/quote]

Hvor dyb er den indvendigt? :slight_smile: Har forelsket mig i den der løsning. Evt. med dobbelt højde, så der er plads til mine bøger :tihi:.
Den ville også kræve en ny bakke, så håber Bernie kan finde ud af at placere røven i en mindre bakke :høhø:. Hvilken har du?

[quote=Vics;489295]Har forelsket mig i denne her sag:

http://www.ebuy24.dk/entre/oevrige/mexico-traekiste-kolonial.html

Men nok lige i overkanten af mit budget. Men hvor den den fin :slight_smile:
Men den bakke jeg har nu kan bare ikke være i den, så skulle jeg til at købe ny kattebakke også…[/quote]

Men du vil jo så kunne nøjes med en bakke uden “tag”
De er vel ret billige??
den var også fin til det…du vil jo have den i mange mange år!!

[quote=Bølle-missen;489313]Hvor dyb er den indvendigt? :slight_smile: Har forelsket mig i den der løsning. Evt. med dobbelt højde, så der er plads til mine bøger :tihi:.
Den ville også kræve en ny bakke, så håber Bernie kan finde ud af at placere røven i en mindre bakke :høhø:. Hvilken har du?[/quote]

Skabet er 37,5 cm indvendigt. :slight_smile:
Bakkerne kan jeg desværre ikke sige så meget om - Jeg har købt dem i et svensk supermarked og har ikke hæftet mig ved hvad de hedder…

[quote=Maria Amanda;489431]Skabet er 37,5 cm indvendigt. :slight_smile:
Bakkerne kan jeg desværre ikke sige så meget om - Jeg har købt dem i et svensk supermarked og har ikke hæftet mig ved hvad de hedder…[/quote]

Man kunne vel købe sådan en som erstatning; Produkter - søg efter produkter. Få et komplet overblik her - IKEA :slight_smile:

[quote=Vics;489295]Har forelsket mig i denne her sag:

http://www.ebuy24.dk/entre/oevrige/mexico-traekiste-kolonial.html

Men nok lige i overkanten af mit budget. Men hvor den den fin :slight_smile:
Men den bakke jeg har nu kan bare ikke være i den, så skulle jeg til at købe ny kattebakke også…[/quote]

Ikea har flere forskellige opbevaringskasser i plast. :slight_smile: Fra 19,- for den mindste til 99,- for den største (73x55x32 :))
Jeg har som sagt forelsket mig i Bestå-skabsløsningen, så 20 l. kassen passer perfekt i skabet :slight_smile:

Ej hvor smart med sådan nogle kattebakkeskjulere. Hmm, gad vide om man ikke skulle invistere i sådan en. Men tror nu det er begrænset med “reoler” hvor der kan være en jumbo-kattebakke i :S

Ja, det er egentlig også min problematik. :slight_smile: Har en huskat, som sagtens kan placeret bagdelen korrekt, men min MCO er jeg en smule bekymret for om han vil kunne ramme mindre end en jumbo. Den (opbevarings-)kasse jeg har kigget på i ikea er 54x35, så kan man jo altid krydse fingre :tihi:.

Er der nogen der har denne, som kan fortælle mig de indvendige mål??
Har kontaktet IKEA kundeservice, men fik bare besked på at de ikke havde den oplysning og jeg selv måtte tage til IKEA og måle!! Sikke en kundeservice:thumbdown:

[quote=holymoly;486940]IKEA: 369,-:slight_smile:

[/quote]

[quote=Bølle-missen;489619]Ja, det er egentlig også min problematik. :slight_smile: Har en huskat, som sagtens kan placeret bagdelen korrekt, men min MCO er jeg en smule bekymret for om han vil kunne ramme mindre end en jumbo. Den (opbevarings-)kasse jeg har kigget på i ikea er 54x35, så kan man jo altid krydse fingre :tihi:.[/quote] Hehe, ja. Vi har endda se på om vi ikke kan finde noget større (og højere), der ligger grus overalt omkring hendes bakke. Så vi har sat hendes bakke på et tæppe, men det ville nu være skønnere hvis hun ikke ville smide alt sammen udover bakken :tihi: Vi har prøvet med en lukket bakke, men den nægter hun at bruge. Besværlige pige :tihi:

Tror jeg vil slæbe manden med i ikea i aften. :slight_smile: Han er træt af kattegrus mellem tæerne, når han er på toilet. :høhø:

Har faktisk kigget på denne høje model: Produkter - søg efter produkter. Få et komplet overblik her - IKEA Den giver bedre mulighed for at opbevare mine bøger mv. :wink: Man kan jo bare sætte låger på nederst og have det til kattebakken og storindkøb af f.eks. vådfoder. :smiley:

Tror I det vil se for dumt ud? :?

[quote=Bølle-missen;498755]Tror jeg vil slæbe manden med i ikea i aften. :slight_smile: Han er træt af kattegrus mellem tæerne, når han er på toilet. :høhø:

Har faktisk kigget på denne høje model: Produkter - søg efter produkter. Få et komplet overblik her - IKEA Den giver bedre mulighed for at opbevare mine bøger mv. :wink: Man kan jo bare sætte låger på nederst og have det til kattebakken og storindkøb af f.eks. vådfoder. :smiley:

Tror I det vil se for dumt ud? :?[/quote]

Nej, det ville være fedt :rock:

Jeg er ved at lave en kattebakkeskjuler. Men kan først få fingre i en stiksav den 12. december, så projektet er på standby :frowning: ØØØV