Kattebilleder - august 2017 (kun ét af gangen)

:gruble::lys-ide: Støvdetektor :ok:

Hun hedder Asta, er kulsort og flyttede ind i torsdags :love2:

Zzzzzzzzz

[QUOTE=Beydana;1315076]Zzzzzzzzz

[/QUOTE]

Hvor er hun skøn:smelter: Tillykke med hende! Hvor kommer hun fra?

Tror Junior skal bortvises når der er Game of Thrones på skærmen - han får nogle underlige ideer…

Hun er så dejlig - og jeg har tit tænkt på hende som “Mini-Sigga” :smiley: Hun kommer fra min egen have, hvor naboens kat åbenbart mente hendes killinger skulle bo …ja og så sneg hun sig langsomt ind i mit hjerte :hjerte:

[QUOTE=Gizzemissen;1315078]Tror Junior skal bortvises når der er Game of Thrones på skærmen - han får nogle underlige ideer…

[/QUOTE]

Father of dragons :høhø:

…Men hende her er nu stadig verdens smukkeste og mest nuttede husmissepige :wehuu:

:smiley: Sigga er i hvert fald også en god støv-kost. Min mor er altid overrasket over, hvor mange spindelvæv, Sigga kan finde i hendes hjem, når hun lige har gjort rent:tihi:

Når man er færdig med at være i bad, serveres der heldigvis snacks på varmepuden, så man kan få rumpen tørret. Freden er genoprettet i det lille hjem.:smiley: :hjerte:

[QUOTE=Trine;1315092]Når man er færdig med at være i bad, serveres der heldigvis snacks på varmepuden, så man kan få rumpen tørret. Freden er genoprettet i det lille hjem.:smiley: :hjerte:
[/QUOTE]

For filan Sigga du er så forkælet. Her i huset må vi nyvaskede selv holde os varme.

ToBen siger godt nok at varmen i gulvet på badeværelset er godt nok, men en varmepude det ville være et hit.
Gid ToBen så det der og fattede beskeden. Knuz Fiona og Theodor.

[QUOTE=HolmeInc;1315094]For filan Sigga du er så forkælet. Her i huset må vi nyvaskede selv holde os varme.

ToBen siger godt nok at varmen i gulvet på badeværelset er godt nok, men en varmepude det ville være et hit.
Gid ToBen så det der og fattede beskeden. Knuz Fiona og Theodor.[/QUOTE]

I har klart ikke opdraget jeres Toben godt nok! For lige at give hende lidt ekstra dårlig samvittighed, flyttede jeg hurtigt ud i nullerputten på altanen, så hun kunne bekymre sig om, om vinden var for kold. Og så kom hun selvfølgelig og pakkede mig ind i et tæppe. Watch and learn, kitties:coool:

Der er mange måder at sige det på!!! :høhø:

Hippiefluff :inlove:

Lin… Jeg mener jo Simba er faldet godt til :smiley:

Fanget her til aften :hjerte:

Hey Søs! Hvordan kom du derop?!?! :uha:

Jeg satte den hylde op da Blua flyttede ind så Bertil kunne komme op på skabet og have sit eget lille helle. På trods af at Blua er knap halvandet år, har han ikke fundet ud af at komme derop endnu. Småkagen derimod… :slem:

Ejmen altså… Er der noget at sige til, at jeg er helt og aldeles solgt til ham her? :wehuu:

Josephine :hjerte:

Hello handsome:love2:

Men du kan godt gå væk, din harpe!