Kattebilleder - august 2022

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

LouLou et stort tillykke med de 8 år :flag:, smukke fødselsdagsbarn :flag:, hvor er du heldig @Skattekat du har hende :blush:, tillykke med hende :flag:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Stort tillykke :flag: dejlige LouLou. :thumbup:

1 Synes om

Mille har det varmt og vil slet ikke ud. :hot_face:

16 Synes om

Jeg forstår hende! Klog kat. :ok:

2 Synes om

Når man sidder med det ene ben på det andet og ikke har opdaget at katten har lagt sig under det, og man derfor hamre benet ned på ham

11 Synes om

Jeppe syntes dagen i går skulle både starte og slutte med putte tid til ham :hjerte:

18 Synes om

Her vogter jeg… :slight_smile:


Bastian, 07.08.2022

24 Synes om

Vi chiller søndag morgen :black_cat::blush:

14 Synes om

Hvor er han skøn… :hjerte:

3 Synes om

Mingus-manden og hans “vognpark” :blush::heart:

18 Synes om

Chardonnay synes at det er ret dejligt at ligge i hængekøjen - jeg synes at det ville være ret dejligt hvis han kunne fylde lidt mindre :person_shrugging:

19 Synes om


I går blev der sat kattesikring for soveværelse vinduet, så det kan åbnes lidt mere end bare en my, Jeppe er ikke helt fan af det, men han må vænne sig til det :slight_smile:

Kønt er det ikke, men det er trods alt kun i soveværelset så det går nok :slight_smile:

15 Synes om

Jeg synes faktisk han er ret hensynsfuld :sunglasses::smile:

16 Synes om

Fælles morfar :heart:

Nemlig :heart: det var så hyggeligt selvom det allerede er 10 år siden :woozy_face::smile:

2 Synes om

Godt ord igen :slightly_smiling_face::+1:
Jeg havde bare sovende ben og drømte om at kunne strække dem lidt, men måske hellere det end en VARM katte-dyne på halsen i det her vejr :hot_face:

6 Synes om

Stakkels Jeppe, :klappekat:kan lige frem mærke hans frustration,

Med venlig hilsen

Han kom nu hurtigt fra det igen, og besluttede det var vigtigere at blive nusset :smiley:

5 Synes om

Min lille floof er blevet til en lille kat :heart:

20 Synes om