Kattebilleder december 2017


Mig:Hippy, hvorfor ligger der jord og plante på gulvet inde i stuen?
Hippy: det ved jeg ikke, I didn’t do it!
Mig: hvem var det så?
Hippy: det var hunden!
Mig: vi har ikke nogen hund
Hippy: jamen det var naboens, den var pludselig herinde
Mig: på toppen af et 2 m højt skab ?
Hippy: jah! Det var sådan en flyvende en af slagsen
Mig: :doh: :uha:

10 Synes om

Prøv lige at se det uskyldige ansigt - jeg tror på den flyvende hund :ok:

8 Synes om

Fuldstændigt enig - alle ved da, at nabo-hunde kan man ikke stole på, så det er mest plausible forklaring :fin:

6 Synes om

@Susanne_W og @Eva I er godt klar over at I lige har fået jer en ferielogerende næste gang tøspigebarnet laver ballade :joy:

1 Synes om

Og læg lige mærke til at jeg ingenting kommenterede :joy:
Selvom jeg nu heller ikke tror på nabohundens uskyld :crazy_face:

Hej adm. - må man godt true sine meddebattører? :hmpf:

Det er faktisk en pligt :muhaha:

Ja, når de selv er ude om det, må man godt :wink:

Min lille Fiona er slet ikke så lille og killingeagtig mere :slight_smile:

20 Synes om

Nej, hun ser godt nok ikke særlig killingeagtig ud i udtrykket - men flot er hun nu stadig. Hvor gammel er hun nu?

Tak!
Hun er fra den 17. nov. 2016, så godt et år.
Desværre er hun ikke blevet den store dame som hendes første måneder tydede på. Kun godt 4 kg og selvom hendes proportioner er fine så er hun lige 20% for lille.
Ahh well hun har et godt stabilt temperament og er totalt kæle; de sidste er og bliver det vigtigste for mig :slight_smile:
Til foråret engang skal hun have sit første kuld - det glæder vi os til…:grin:

1 Synes om

Men fortsætter hun ikke med at vokse et par år endnu… er det ikke rigtigt husket at MC fortsætter lidt længere der end mange andre katteracer?

Glæd dig til kuld. Det er helt fantastisk… også selvom det i den grad kan være meget meget hårdt. Mit første kuld var jo en katastrofe i begyndelsen

Hun bliver sikkert tungere og bredere/mere muskuløs; men højde og længde det er slut.
Men pyt hun er stadig verdens smukkeste og sødeste :grin:

1 Synes om

De fleste racer udvikler sig muskelmæssigt/i bredden til de er omkring 3-4 år :slight_smile:

1 Synes om

Øyvind holder øje med om der sker noget udenfor :hjerte:

16 Synes om

Hugo er vist helt ok med jeg er skidt og holder mig til sofaen…

20 Synes om

Han er vokset alt for hurtigt, der er nok ikke længere så meget killinge-look over ham længere …

1 Synes om

Fritzz ved godt, at han er en smækker lækker mis. :kissing_heart:

20 Synes om

Ja, han er blevet stor. Præcis hvor meget han vejer, ved jeg ikke, men på tirsdag skal han til dyrlægen og kastreres, og så kan jeg få dem til at fortælle mig hvad vægten siger.

1 Synes om

Hvorfor kan man ikke bare lade være med at sidde og kigge gamle foto :disappointed_relieved:

16 Synes om