Kattebilleder december 2017

Kalle og Bibi :heart:

2 Synes om

Min dejlige, skeløjede Knud. :smile:

18 Synes om

Frida og Fiona som altid. :blush:

18 Synes om

19 Synes om

Det billede skulle da ligge under ugens konkurrence :slight_smile:

6 Synes om

Chip nyder sin skrivebordssofa og ikke mindst at jeg arbejder hjemme dd; så falder der jo lidt ekstra nus af :heart_eyes:

men hold nu da op jeg tit render rundt efter hende uden at kunne finde hende. Sort kat i sort sofa… :slight_smile:

18 Synes om

Har viklet en 10 meter lang lysslange omkring gelænderet op til 1. salen, grundigt overvåget af LouLou …
Det er ikke SÅ nemt i starten, når man er alene om at holde styr på det hele, men med tålmodighed (har jeg ikke), stædighed (har jeg masser af) og grimme bandeord (har jeg i rå mængder), lykkedes det

15 Synes om

Pjat, du bander da aldrig :rofl:

Rags var ude at checke snekvaliteten i forgårs. Den var ikke godkendt, så både han og Bastian indgav klager over det våde sjap. Nu er det hele heldigvis smeltet væk og roen er genoprettet…

18 Synes om

Jeg har eksperthjælp til at pakke gaver ind :tihi:

16 Synes om

Jeg plejer at lukke mig inde i soveværelset :smiley:

2 Synes om

Det kan blive nødvendigt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Mine katte kunne aldrig finde på at gå på køkkenbordet når der er mad fremme. Ej heller kunne de finde på at hoppe op på emhætten for bedre overblik…

9 Synes om

Hvor er de da velopdragne - eller nowet :joy:

Njaa nok egentlig ikke, men vi er alle 4 enige om at 3 stemmer tæller mere end 1… :lol:

1 Synes om

Fiona er en kvinde lige efter Hugos hjerte :wink:

15 Synes om

Jeg kan slet ikke få nok af de to dejligheder, der putter ved siden af mig i sofaen :hjerte: Og da slet ikke Milles tossede poseringer :tihi:

13 Synes om

:hjerte:

18 Synes om

Hester og jeg skifter strenge på min guitar … hun elsker når strengene svirper rundt, så skal der jages :slight_smile: Jeg sørger dog altid for at være obs på, at det er den ende der ikke er spids, men den anden ende (ball-end) der svirper - så hun ikke stikker sig i øjnene. Lige så snart jeg tager en guitar frem, ja så er hun der lige på en studs … og er ØV når der ikke skal skiftes strenge, men bare spilles LOL

15 Synes om

Det blik kan man jo ikke stå for :heart:

8 Synes om