Kattebilleder december 2017

Fritzzs holdning til, at katte ikke må være på bordene…

18 Synes om

Et morgenfoto af brødrene Blå :hjerte::hjerte:

19 Synes om

Hvad Håkon mangler på halen, har han til gengæld på brystkassen :hjerte:

5 Synes om

Vegas uplanlagte børn er idag 12 uger gamle. De NYDER en tur i baren endnu; her Hr. Olsen og Frk. Olsen. Tænk sig at i gamle dage smed man dem ud allerede når de var 8 uger :yikes:!! En skam der ikke er lyd på, der var godt nok gang i diesel motoren :slight_smile:

18 Synes om

Nu du alligevel står der kunne du måske lige bruge et minuts tid på at nulre mave?

15 Synes om

Er vinklen (eller mine øjne) helt tosset eller er de næsten lige så store som mormis?

1 Synes om

Jeg har lige hentet min nye kat, og som min nabo sagde, den bliver nem at passe :grinning:

Maleriet er af den græske kunstner Effie Bezati, og jeg kan forestille mig at hendes kunst ikke falder i alles smag, men jeg er ret vild med hendes billeder.
Kattebilledet er min julegave til mig selv og er købt hos Liza’s Gallery i Stege.
https://lizasgallery.com

14 Synes om

Olsen - han flytter i nyt hjem nytårsdag sammen med en af sine søstre. Det er officielt de sidste killinger der bliver født i Absalonsgade - nyt kapitel i vores liv begynder næste gang der er killinger på vej :slight_smile:

17 Synes om

Hørte lige pludselig en snorken fra den anden ende af sofaen :joy::sleeping:

17 Synes om

Steffen og Hippy har det begge meget meget hårdt :rofl::rofl:

16 Synes om

Fra juleforberedelserne tidligere på ugen…

14 Synes om

Der bor en Bølle-Bjørn - look a like, der hvor jeg holdt juleaften … søde Miko :hjerte:

14 Synes om

I virkeligheden er det nok mere en korthåret Kolbjørn-lookalike, ik’ @Dorthe_R?

Det er stadig koldt derude, så puttetid indendørs!

Frøkoen Olsen putter med Gunnar - der er lissom også noget at putte sig ind til :slight_smile:

Xunshine og Angel deler en god plads på et kradsetræ :slight_smile:

12 Synes om

Jo, korthåret og noget mere fyldig end Kolbjørn :smil:

1 Synes om

Vaffel fik et tæppe i julegave af min veninde. Det var lige sagen :sparkling_heart:

15 Synes om

Nevøens skrig har lært Sigga at man kan hoppe op på emhætten. :scream_cat: :joy: :heart:

Nevøen er MEGET interesseret i hende, men også noget ambivalent. Han skiftevis siger “nus”, “kys” og skriger panisk😂

17 Synes om

Glædelig bag jul fra sofaen

15 Synes om

En af killingerne flyttede igår, så nu tynder det ud i dem. Nej…?? Nåh… men det er træls vejr udenfor, så vi rykker igen sammen på dynen.


Opgiver vist bare at sætte navn på - udover at Vega tydeligvis holder baren åben til højre :slight_smile:

17 Synes om

Nøjagtigt 24 timer efter Oline er landet i nyt hjem. Den nye ven er en birma-agtig kastrat, der ikke er nogen papirer på, men han ligner jo lidt det hun kender hjemmefra, så de slog straks pjalterne sammen og blev venner :slight_smile: Så kan man vist ikke ønske sig mere som opdrætter!

18 Synes om