Kattebilleder december

Lige lidt billeder af banden.

Aicha og Lasse

Lasse

Mascot

Mercedes

18 Synes om

Begyndelsen til en stregkode :wink:
Her er det vist tydeligt at det faktisk er de hvide streger man læser :wink:

17 Synes om

Niveauet af ‘knapt så klog’ er ret højt lige nu… Muffe har ikke fattet, at det er Rhys, der bevæger papirer :dokdok:

22 Synes om

Gu’ har han da så - det er da bare jer der ikke har fattet, at det er en del af legen… :smirk_cat: :face_with_raised_eyebrow: :sunglasses:

7 Synes om

Sikkert… Så skulle det være første gang :wink:

Rhys leger helt sikkert heller ikke med Muffe. De er alle paniske, når Muffe går i lege-mode :klappe:

6 Synes om

Vanderbilt - mors dreng. Vi hygger os lidt på udstilling. Elsker den knægt!

19 Synes om

Ja, det kan man da slet ikke se, jo :tihi:

1 Synes om

“Moar nu går du vel ikke en hel nat igen uden mig vel?”

“Nej jeg skal ikke nogen steder foreløbigt”

“Årh det var godt”

“Men jeg ligger mig altså lige på dit ben og holder fast, bare for en sikkerheds skyld”

“Hey, er du sød lige at stoppe med det lys, så jeg kan sove?”

15 Synes om

spinde spinde spinde

17 Synes om

Frederiks yndlingsposition her på sine gamle dage er helt klart at ligge helt oppe i hovedet på os hvis muligt. Det er kommet til de senere år, og når det er sengetid så står han og tripper for at vi kan få lagt os. Han er den mest fantastiske bimse, og hvor var det godt at han endte her i stedet for endnu mere kasten rundt i sin tid.

Lithia sidder og poserer. Desværre i aften indendørslys så lyset er pænt dårligt

25 Synes om

Hvor er de søde begge to :heart:

Er det vinterpels på orientaler? Med fluffy krave og hale - ser så fint ud.

…selvom Bobby er lidt bekymret om det nu er nok til vinterkulden :wink:

18 Synes om

Nej orientaleren er langhåretså det er den hverdags pels

2 Synes om

Det er fordi de er langhårede orientalere som Line også er inde på. Jeg synes ikke umiddelbart de ligger mere pels til om vinteren. Lithia har til gengæld en del underuld, faktisk så meget at hun fra tid til anden kaster hårboller op :uha: Det er der ikke nogen af de andre der har gjort her i huset.

Jeg er sikker på at Bobby ville synes han havde fået en meget tynd sommerjakke på hvis ham og Lithia skiftede pels :grin:

Her er et af Juliet (langhåret og forrest) og Zilla (korthåret og bagest) til sammenligning. Zilla er variant så hun har faktisk lidt længere pels end en ren korthår, hun har bittesmå faner på bagbenene :hjerte:

13 Synes om

Korthårede orientalere på en december morgen :slightly_smiling_face::snowflake:

13 Synes om

Der er vel en grund til, de skal ligge i bunke :slight_smile:

1 Synes om

Nemlig ja :wink:

Og så gør det det ikke engang her :tihi:

1 Synes om

Blev lige spurgt til et julebilled… Tror tulle havde en fest

De juletræer mente hun kunne bruges som tandbørste

15 Synes om

‘du ser fab ud’
‘åh den her? det er bare min hverdags pels’ :sunglasses:

6 Synes om

Altså sådan 2 x tortie med hvidt :smiling_face_with_three_hearts: så søde

Interessant at de ikke får vinterpels - med mine er der stor forskel…nogle som er relativt korte i pelsen på kroppen lægger bare en stor krave og lidt ekstra underuld. Og så er der andre hvor det sådan i slut oktober siger: PUFF og så er der bare pels…

Jeg er glad for sommerpels - også for misserne. Sådan her ser Bobby typisk sådan ud om sommeren. Men de tilpasser sig meget vejret.

14 Synes om

Alvin er på weekendophold her (bortset fra om natten), for hans mennesker er ikke hjemme. Det går så fint :heart:
Han ligner da en der bor her, ikke sandt?

19 Synes om