Lykken er at vågne uden blodcirkulation i den ene hånd
Morgenhygge med dejligste Fantalillepige
Lykken er at vågne uden blodcirkulation i den ene hånd
Morgenhygge med dejligste Fantalillepige
Prinsen stirrer og er lidt i vejen…
Willy. Den store blå wow-mis.
I går havde Sigga og jeg som skrevet andetsteds 3 års jubilæum sammen. For lige at mindes den udviklling, der er sket i de tre år, vil jeg dele to billeder med jer.
Sigga, den dag hun flyttede ind:
Sigga i går:
Det er måske ikke så tydeligt at se, men da hun flyttede ind, vejede hun kun 2,5 kg, var alt for tynd, havde mat og tjavset pels og var for afkræftet til at lege. Nu er hun oppe på 6 kg, har fået konstateret sukkersyge og begyndende gigt, men trives. Hun løber mere, kan hoppe op på det meste og har en silkeblød skinnende pels. Og så er hun min bedste ven:hjerte:
[QUOTE=Trine;1274933]I går havde Sigga og jeg som skrevet andetsteds 3 års jubilæum sammen. For lige at mindes den udviklling, der er sket i de tre år, vil jeg dele to billeder med jer.
Sigga, den dag hun flyttede ind:
Sigga i går:
Det er måske ikke så tydeligt at se, men da hun flyttede ind, vejede hun kun 2,5 kg, var alt for tynd, havde mat og tjavset pels og var for afkræftet til at lege. Nu er hun oppe på 6 kg, har fået konstateret sukkersyge og begyndende gigt, men trives. Hun løber mere, kan hoppe op på det meste og har en silkeblød skinnende pels. Og så er hun min bedste ven:hjerte:[/QUOTE]
Hvor heldigt at I fandt hinanden
Mmmmm!
[QUOTE=Beydana;1275015]Mmmmm!
[/QUOTE]
Dracula, gå hjem
Jeg elsker de billeder, hvor kattens tænder hænger udenfor - og her ser de næsten ikke ud til, at kunne være i gabet
Eftersom Mimi kun vokser i længden, så må jeg gå ud fra, at hun forsøger at blive en Orientaler…
Bare vent, Marie! Katte har en fantastisk evne til at transmogriffe, uden man opdager det. Se bare Mingus:
Billeder taget idag:
Hvornår er min lille dreng blev voksen…? :surrender1:
Vi skønne banditter på 15 og 16 uger
Gæt hvem, der havde stjålet, ødelagt og ædt en hel pose af Zoes godbidder i nat…? Og gerne ville have lidt mere?
:rulleøjne:
Var der en der sagde flyffy
Det var vist ikke lige den baggrund jeg skulle have valgt
men godt jeg fangede dem senere
Teknisk uheld. Phumba ser heller ikke HELT tilfreds ud L
Florian leger bare helt vildt i dag!
…Altså for en ragdoll. Man bliver jo helt forpustet af at se på ham…
-LOL De billeder tror jeg liiiige at mine skal se. Så er det måske slut med at få flyvende siatalere i hovedet.
Tre størrelser bagdel på stribe :høhø:
Hellere en flyvende siataler end en flyvende ragdoll