Kattebilleder - Februar 2016

[QUOTE=Lykke;1275526]

Tre størrelser bagdel på stribe :høhø:[/QUOTE]

Fantastisk hale, der sidder på Rhys :ok:

Det er det. Den er helt vildt tyk!

Her er jeg igen :heya:

Gruppebillede!

De kom allesammen, da der var killingevejning :wink: Som I kan se kunne de fire lokkes med en drillepind… Det sure chatol gad ikke være med :tihi:

[QUOTE=Lykke;1275665]Her er jeg igen :heya:

Gruppebillede!

De kom allesammen, da der var killingevejning :wink: Som I kan se kunne de fire lokkes med en drillepind… Det sure chatol gad ikke være med :tihi:[/QUOTE]
Det er en skøn flok i har fået :smelter:

Keiko er så tålmodig med Sarah… Det synes jeg lige i skal se nogle billeder af…

Det er så dejligt at blive nusset.

“Se mor! En kat den vil jeg kæle!”

[QUOTE=Lykke;1275665]

De kom allesammen, da der var killingevejning :wink: Som I kan se kunne de fire lokkes med en drillepind… Det sure chatol gad ikke være med :tihi:[/QUOTE]

Skønne billeder! Hyggeligt at se onkel og nevø side om side. :slight_smile:
Hehe, det ville have været det samme med May herhjemme som med Nobby hos jer - pudsigt med de der spøjse katte, der ikke fatter kattesprog etc. :tihi:

[QUOTE=Lykke;1275665]Her er jeg igen :heya:

Gruppebillede!

De kom allesammen, da der var killingevejning :wink: Som I kan se kunne de fire lokkes med en drillepind… Det sure chatol gad ikke være med :tihi:[/QUOTE]

Herlig flok og Louis har typisk form for en KB, når de sidder :tihi:

[QUOTE=DK Zaphy;1275672]Keiko er så tålmodig med Sarah… Det synes jeg lige i skal se nogle billeder af…

Det er så dejligt at blive nusset.
[/QUOTE]

Ingen tvivl om at kærligheden er gengældt :hjerte:

[QUOTE=Eva K;1275673]Skønne billeder! Hyggeligt at se onkel og nevø side om side. :slight_smile:
Hehe, det ville have været det samme med May herhjemme som med Nobby hos jer - pudsigt med de der spøjse katte, der ikke fatter kattesprog etc. :tihi:[/QUOTE]

Tror du ikke vi alle har den der gamle sure kat, her i huset er det Diamond :smiley:

[QUOTE=DK Zaphy;1275672]Keiko er så tålmodig med Sarah… Det synes jeg lige i skal se nogle billeder af…

Det er så dejligt at blive nusset.

“Se mor! En kat den vil jeg kæle!”[/QUOTE]

Hvor er de skønne begge to - og sammen:hjerte: Det er SÅ dejligt at se, hvor meget fornøjelse børn og dyr kan have af hinanden:-)

Så den var grim før :venter: :tihi: Mange tak :smiley:

[QUOTE=Eva K;1275673]Skønne billeder! Hyggeligt at se onkel og nevø side om side. :slight_smile:
Hehe, det ville have været det samme med May herhjemme som med Nobby hos jer - pudsigt med de der spøjse katte, der ikke fatter kattesprog etc. :tihi:[/QUOTE]

[QUOTE=Jeanette;1275698]Herlig flok og Louis har typisk form for en KB, når de sidder :tihi:
[…]
Tror du ikke vi alle har den der gamle sure kat, her i huset er det Diamond :D[/QUOTE]

Jeres to er da ikke sure - de er dejlige :hjerte:

Især Rune er stor stor fan af Diamond :tihi:

Teenager kat er træt…

Ej nu bliver I altså spammet lidt. Lige pt. Er det kun keiko og yoyo som ikke er så nervøs ved Sarah. Derfor er der dem på billederne. De andre er begyndt at åbne lidt op.

Og ja, Sarah fik altså spist nogle stykker også. Ad…

Hellere at Sarah spiser nogle godbidder, end hun spiser fra kattebakken.

kattebakkerne er hun heldigvis ligeglad med. Det har ellers været en stor frygt jeg har haft :smiley: så længe hun ikke bliver dårlig af godbidderne, så går det nol. Tror dog kattene følte sig snydt…

Hvis bare jeg havde vinger, kunne jeg flyve efter fuglene…

[QUOTE=FinnFrode;1275772]Hvis bare jeg havde vinger, kunne jeg flyve efter fuglene…

[/QUOTE]

Hvor er du smuk og dejlig Bastian - også uden vinger :hjerte:

Jamen, ok så. :tihi:

Elysia & DeRoy :hjerte:

Bromance :høhø: by Knud & Hans.

Ninja kat eller mega træls forvokset killing?

Caithlin passer på fuglefoderet… :slight_smile: