Kattebilleder i april

Grunden til at jeg kom 2 timer senere op fredag morgen… :ups:

:lovelove::lovelove::lovelove::lovelove::lovelove:

21 Synes om

Har været på besøg idag… og ham her var lige ved at ryge med i lommen… så kær :kissing_closed_eyes::heart_eyes:

24 Synes om

:smelter:

Han var 100 % røget med i min taske :cupid:

3 Synes om

Hvis han foldede ørene lidt sammen kunne han da snildt være i en lomme :heart_eyes:

3 Synes om

Ører! Hvor …? :wink:

2 Synes om

Du trænger da vist til (nye) briller hvis du kan overse de lyttelapper :joy:

2 Synes om

#rigtigekatteerstribede :heart_eyes:

15 Synes om

Altså lige bortset fra at #rigtigedamekatteertortie :+1:

1 Synes om

Silas er lidt flad efter at have haft huset fuldt af tossede kattefolk hele eftermiddagen


SKOfus syntes at det var fantastisk at alle folkene havde sat deres sko så han kunne ligge i dem

18 Synes om

Du vover på at sige jeg har taget lidt på.

13 Synes om

Åhhhh hvor de hyggede sig de dejlige misser, og tak for en rigtig god dag :slight_smile:

1 Synes om

Hahaaa - de der lilla sko kender jeg vist godt :smiley: De trisser nok med mig på tur i næste weekend!

Skønne gutter :hjerte:

Det gør jeg heller ikke, jeg siger bare, at der kunne blive to rigtigt flotte katte ud af hende … :wink:

2 Synes om

Mine curl drenge :heart_eyes:

16 Synes om

Joy lægger planer for hvordan hun kan få vækket Fiona. Det lykkedes så ikke; Joy faldt i søvn før planen blev ført ud i livet :sun_with_face:

16 Synes om

Morgen hygge med senior :heart_eyes: vores “nye” sengetæppe i baggrunden er af plast! Damen har fået en skør ide med at tisse i vores senge :smiling_imp: Men hun skal jo kunne gå ud på altanen gennem det værelse. :grin:

10 Synes om

I guder han er nuttet :heart_eyes::blush:

:argh: Katte bliver uartige af at bo på Fyn - i hvert fald min! Se lige, hvor kattekræet har sovet i nat :dokdok:

17 Synes om

Min første tanke var et suk over din fine bordplade :tihi:

3 Synes om