Kattebilleder i april

Har du 2 kuld på vej ??

Kolbjørn synes bare en iPad er den bedste katteseng :slight_smile:

Baby-Kolbjørn på en iPad mini dagen efter han flyttede ind:

Voksen-Kolbjørn i dag på en lidt større iPad:

17 Synes om

@Jeanette @HolmeInc
Vi har 2 kuld på vej ja, MEN måske hele 3 :clap:t3::heart_eyes: Chihiro og Hilaku er drægtige, og Elysia som virklig ikke har ville lade sig charmere af Tonto er muligvis endelig blevet overtalt :joy: jeg havde ellers lige sagt til hende vi opgav og måtte finde en hankat ude fra (det med løb efter løb er jo ikke godt for dem) :woman_shrugging:t3: Og jeg har ellers kigget dutter og der var intet men igår Wupti :see_no_evil: men hun har snydt mig 2 gange såååååh jeg er stadig ikke helt sikker på om hun ER drægtig.

9 Synes om

Vaffel :hjerte::hjerte::hjerte:

17 Synes om

En uimponeret Knud.

20 Synes om

Sigga hjemme i haven igen efter dyrlægebesøg.

Hun har vist tilgivet mig. Så er det bare mig, der stadig tuder!

18 Synes om

Om aftenen får Lene lov at dele sofaen med Bastian… :wink:


Bastian DSM, 05.03.2019

19 Synes om

Noget galt med hende, Trine…?

1 Synes om

Tak fordi du spørger. Nej, heldigvis ikke, bare et svært dyrlægebesøg, som jeg har skrevet om i tanketråden. Men nu kan vi holde weekend i haven med ro i sjælen.

3 Synes om

Har lige læst det - dejligt, at der alligevel ikke var grund til bekymringl! :smiley: :ok:

De bliver så hurtigt store :crazy_face:

Min lille norddame Bree

Problembarnet Smokey som endelig er ved at blive til noget

21 Synes om

I dag har tonser-Finn for første gang været på ledsaget udgang i haven. Det passede ham fint. :smiley_cat:
Efter 10 minutter tog jeg ham ind igen - nu ‘iført’ en rift på næsen (tak, Fritzz) og en lang sort cyklekædestribe midt i det hvide på ryggen. Godt, at det ikke er denne weekend, han skal udstilles. :expressionless:
@anne_p ! Næste gang vil jeg ha’ en en sort udstillingskat! Og en sprittus. :hoho:

18 Synes om

Bror og søster :heart:

17 Synes om

Godt at man har fået opdraget de misser her ordentligt…de ved godt at vi absolut ikke vil have at de tigger når vi spiser :smile:

14 Synes om

Det før han da heller ikke… han holder øje med der ikke spildes i lænestolen :sunglasses:

1 Synes om

Nemlig…han KAN bare ikke tage krummer i møblerne :sweat_smile:

1 Synes om

Nemlig. Orientalere tigger ikke. De hjælper!

2 Synes om

Mine er også ekstremt hjælpesomme. De sidder også og udpeger de ting på min tallerken som er farlige for mig at spise :joy:

3 Synes om

Jeg synes nu nærmest det ser ud til, at maden bliver serveret for ham - mon ikke Tommy har et blødt punkt, når det gælder Mulle ? :yum::yum:

1 Synes om

“Hvordan kan tobenet være så dum at tro, at jeg er klar til at stille træskoene?! Jeg har jo et dronningerige at bevogte.”

“Mit græs er dejligt om foråret”

20 Synes om