Kattebilleder i august

Jeg tror du har ret, men skulle det ske så prøv at vis dem billedet, det burde blødgøre dem en smule. :wink: :smiley:

3 Synes om

Hygge :godnat:

19 Synes om

Haha… ja det kunne sagtens være :nerd_face:

I dag er dag tre år siden, Bastian flyttede ind hos os. Der er altid så mange skønne voksne katte at vælge imellem på internaterne, men vi fik den helt rigtige…:hjerte:

27 Synes om

Kortslutning i min arbejdstrætte hjerne … sorry

1 Synes om

De små har haft gæster bla. en to-årig frisk pige.
Nu skal der samles kræfter igen :wink::heart_eyes:

Og ja der er 7 :joy:

21 Synes om

Tillykke til både jer og Bastian med det helt rette match :flag:

Jeg synes jo selv, at jeg har været ret så heldig med mine to katte fra Tullebo - så jeg giver dig helt ret i, at der findes mange dejlige hjemløse katte, der mangler et hjem :ok:

8 Synes om

Rune hygger med sin bimse :heart:

Ti sekunder senere: Neeeej, James, du må ikke slikke i mit skæg :tihi:

20 Synes om

Cuties :two_hearts:

19 Synes om


Skofus har efterhånden helt glemt at hende den lille tøs er dum og grim og kun kan bruges til at hvæse af.
De er nogle dejlige kræ alle tre og har taget det SÅ pænt at vi alle 5 er flyttet hjem til min svigermor mens vores hus bliver sat i stand.

15 Synes om

Mingus :heart_eyes:

19 Synes om

Han er altså en lækker fyr med de grønne øjne. :lovelove:

4 Synes om

Mange tak, Marie :smiley: Jeg er også helt vild med ham :hjerte: 4 år allerede! :lovelove:

Hvad de ikke kan bruge som seng :tihi:

I in love :lovelove:

Ham her :smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Han er gudesmuk - men i mine øjne tilhører han jo også en af verdens smukkeste katteracer :heart_eyes:

1 Synes om

Mange tak, Eva :smiley: Jeg er helt enig :wink: Jeg føler mig meget heldig, at jeg har ham at hygge om hver dag :hjerte: Hans sind er lige så smukt som hans ydre :love:

4 Synes om

Ja boller fra koberg

16 Synes om

Ham her er blevet en rigtig sofa-hygger :two_hearts:

16 Synes om

Han er altså en skøn lille fyr at se på. Så fint et hoved med ører i en fin størrelse og en fin placering. Ja, jeg ved ikke, om der er en standard for huskatte (som ikke er europé-standarden), men det er sådan, jeg synes, de skal se ud :heart:

Tak, ja han er også virkelig fin, den frækkeste og den modigste og putter med mig om natten nu :see_no_evil: og så er han den eneste indtil videre der viser stor interesse for vuffer… og mor-mis siger ikke noget til det :clap: hun snakker MEGET, men hun angriber ikke… :+1:

17 Synes om