Kattebilleder i august

Spirrevip :heart_eyes::cat2:

12 Synes om

Miraklet er sket!

Et billede af James, hvor han ser helt normal ud :smiley:

18 Synes om

Dr små har haft gæster - der var sjovt men hårdt.
Fiona tog sig en morfar med ædedolkene

16 Synes om

Sikken et herligt billede af en træt mor med sit trætte afkom - men dog ikke så trætte, at man ikke kan nuppe en lille tår. :heart_eyes:
Bortset fra lille rødtop, der i stedet bruger mor som madras. :grin:

1 Synes om

Småtlingerne fik ugepenge i dag og ja, dem brugte de selvfølgelig med det samme på nyt legetøj. De småtlinger… :wink:

Og ja Fiona snakker sådan rimeligvis døgnet rundt. Vækkeur helt unødvendigt her i huset…

16 Synes om

Ååååh hvor er de bare cute altså… og Fiona snakker ligesom Lulu… ha ha ha… de har skole 24/7 :yum:

2 Synes om

Der lades op til udstilling i næste weekend, god weekend til alle

19 Synes om

Zzzzzzz igen :smiley:

21 Synes om

Og et her af den krøllede kuffertkat Monopoly (han har bare været ude i regnvejr :smile:) og Mosquito :heart:
Alle vokser bare fra mig …snyd …selv Mulle er vokset fra mig…

15 Synes om

17 Synes om

13.21 de små er puttet og Fiona mor overvåger at der soves.

14.35 Der er helt ro i Shipka Passet…

16.31 Der er fortsat ro - få øjne der er åbne; men ikke meget ballade.
Overvejer lidt om jeg burde aktivere dem og så satse på nattesøvn… meeen nej måske skulle jeg tage en morfar sammen med de små sovetryner :wink:

18 Synes om

Det er jo netop det man skal huske gøre - også når man har baby, sove med dem. :grin: De er så lækre alle dine mislinger. :lovelove:

3 Synes om

Lille Alice får lige nogen tæsk af onkel Rufus.

19 Synes om

Bastian poserer… :hjerte:


Bastian, 24.08.5018

21 Synes om

Bum bum bum :grinning: jeg kan vel lige så godt pakke kravlegården sammen, nu de alligevel render over hele stuen

17 Synes om

Tigermissen Akeleje, 12 år :love:

23 Synes om

Mercedes og Mascot hygger i kurvene :slight_smile:

16 Synes om

Killingerne lå i sofaen indtil mor-mis ville se hvad de lavede, hoppede op i sofaen og blev angrebet :relaxed:

17 Synes om

Aicha vil nusses

18 Synes om

Tror ikke mit arbejde bliver glade hvis jeg kommer med en ødelagt arbejdscomputer fordi… jeg har fået killinger :grimacing:

14 Synes om