Kattebilleder i august

Det er ikke en joke :joy: med en toddler i huset der elsker at nusse killinger dagen lang - så er de lige så færdige som de to børn… Så netop der man liiiige kan få sig 10m i fred, men mor missen har ikke fået nok i følge hende, trods de store også plejer at være færdige. :see_no_evil:

1 Like

Pludselig føler jeg mig mer rolig :hoho:
Måske det kommer til at blive bedre denne gang så, når nu hun er under kyndig vejledning :slight_smile:

1 Like

Rappe havde fødselsdag i går :smiley:

Tænk at hun allerede er 5 år - tiden går alt alt for hurtigt :slight_smile:

Og hun blev jo selvfølgelig forkælet med yndlingsmaden - animonda rafiné med kalv i pandesovs :smiley: der er nemlig masser af lækker sovs på :slight_smile:

19 Likes

:puuuuust::tillykke::puuuuust:

2 Likes

3 aftener i streg, hvor jeg ikke har været hjemme har medført en Jeppe der vil sikre sig, at jeg blev hjemme :hjerte:

14 Likes

SlaskeDaske aka Alexander får sig en slapper på broen.
Det er jo selvfølgelig også en måde at kigge ud i haven på :wink: Når nu man ikke gider gå ned ad trappen og ud i den faktiske have :wink:

15 Likes

Når katten gør alt, hvad den kan for at forhindre, at man gør rent på lige netop DENS hylde - og ikke engang støvsugeren er nok til at skræmme den væk :uha:

Heldigvis var rengøringen overstået, og jeg manglede bare at sætte bøgerne på plads. Det gav dog også visse udfordringer, men selv om hun blev skubbet til, blev hun stædigt siddende :hoho:

13 Likes

Hvordan fanger man 2 blå katte??

Easy :joy::joy:

14 Likes

“Hov, der mangler noget”, siger Frida :venter:

Men jeg er løbet tør for skruer, så resten af hylderne må vente lidt :sorry:

14 Likes

De har da hurtigt nok fundet ud af, hvad de er til, hva’?! :slight_smile:

Hvor er du god, Katrine. Jeg ville ønske, jeg var bedre til bare at kaste mig ud i den slags. Men sådan en konstruktion der ser jo egentlig ganske enkel ud. Hvad har du brugt? Et pælebor, tre stammer, et par planker og nogle træskiver? Og skruer - det må vi ikke glemme :slight_smile: Det MÅ jeg altså også kunne finde ud af.

1 Like

Og vinkelbeslag, så vidt jeg kan se. :slight_smile:

2 Likes

Ja, dem opdagede jeg også :slight_smile:

Det kan du også sagtens lave :ok: Mit er bestemt ikke lavet, som en prof nok ville gøre det - bmf beslag er ikke optimalt på en rund stamme, men jeg kunne ikke finde på andet, og det skal nok holde :slight_smile: Jeg har været heldig at få stammerne hos en nabo og skiver fra min svigerindes bror. Lægterne havde jeg i forvejen. Og resten er jo så bare at samle det :hoho: Jeg har brugt pæleboret, men ikke sat dem så dybt, da det ville tage for meget af højden - derfor har jeg sat dem sammen, så de kan støtte hinanden, og det står helt stabilt.
Nu har jeg også hentet flere skruer, så det kan blive færdigt i morgen. Kattene vil meget gerne have det sidste trin med :grin: Jeg sætter også flere skiver på lægterne, så man også kan ligge der.

6 Likes

Toth bad mig “pænt” om at skrubbe af da jeg sagde legetæppe er til Emma og ikke ham :face_with_hand_over_mouth:

12 Likes

Theodoristen og Cassidy :heart_eyes:

17 Likes

Jo jo… Nu må tiden vise om han kan charmere en russertøs :sunglasses:

17 Likes

Min Perle

12 Likes

20 Likes

Jeg er bare så pjattet med den slags billeder, børn og katte(kæledyr). :hjerte:

3 Likes

Man behøver ikke vokse op i et hus med børn for at blive en god kat! Og slet ikke når man er en bimse :slight_smile: det skulle jo have været James, der ligger der… men Otto er bestemt også dygtig til at assistere, nu James er forhindret.
VH
Susanne

11 Likes