Kattebilleder i august

Jeg tog nogle billeder af Chili oppefra, mens hun stod og drak. Kan I se, hvor tynd hun er blevet, I, der har set hende før? :frowning:

I dag har jeg været på sukkersyg kat-kursus hos @Trine, så forhåbentlig kan jeg snart komme til at rette lidt op på hende.

9 Synes om

Tak for besøget i dag :blush: Jeg kan godt se, at hun er blevet noget tyndere - endda fra sidst jeg så hende i maj (?). Håber sådan for jer at hun kommer mere ovenpå, når I kommer igang med behandling :crossed_fingers:

1 Synes om

Og så lige et FB-minde fra for 3 år - og vel omkring 2 kilo - siden.

13 Synes om

Hvor kan de være søde :smiling_face_with_three_hearts:

Einstein ligger lidt underligt, fordi han egentlig lå kilet ned mellem mig og Alba. Men så tillod jeg mig at stå op. :sweat_smile:

18 Synes om

Og sådan ser en slank, muskuløs kat ud uden pelsen :wink:

19 Synes om

Det ligner jo en orientaler til forveksling :slight_smile:

Jeg var tæt på at skrive: Der er ikke langt fra brite til orientaler :tihi:

He he har I set Blua?? :joy:

Bare nu ikke han får overbalance :uha: Forhåbentlig er kroppen muskuløs nok til at holde hovedet! :hoho:

1 Synes om

Hende her :heart:

19 Synes om

Hun er da også så fin :heart_eyes:

1 Synes om

Vandalerne har kørt med ca 150 km/t den sidste ret lange time…
Men selv duracell tømmes…
Så kan jeg komme videre med at sy nullerputter til mine killingekøbere :wink::blush:

Dk ChiCha’s Cooper Curious

14 Synes om

:laughing: Lillesøster i skarp træning, så hun kan blive prof. drillepinds føre.


Maui & Kaluwa

18 Synes om

DK Klokmose’s Moana :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

15 Synes om

Mit lille hjerte havde tydeligvis savnet os, søde Mira

18 Synes om

Natten og det meste af dagen, er brugt på at se disse 5 komme til verden. :purple_heart::blue_heart::yellow_heart::green_heart::heart:

24 Synes om

Eftermiddagen er brugt på at få taget nye billeder af mit N kuld, de sidste kuld billeder er en måned gammel :grin::grin: Knap er vi færdige før Francesca napper studiet og putter sig godt til rette :hjertehop::hjertehop:

14 Synes om

DK ChiCha’s Barney Blithes nye familie var et smut forbi dd og fik taget nogle fine billeder af bassen. Han er 13.5 uger sort smoke maine coon og så ligner han bare en gammel vis sjæl. Han er i hvert fald meget klog, et blik til mig og jeg gør alt jeg bliver bedt om - ville I ikke også det med de øjne??? :wink:

21 Synes om

Åh altså… Hvor er han skøn! :heart_eyes:

1 Synes om

Tak! Han er en tro kopi af farmis - samme udseende, samme sind; bare en total lækker trold.

2 Synes om