Kattebilleder i august 2021

Fælles børnepasning :slight_smile: En killing er vel en killing, og en plads i baren er vel en plads i baren :slight_smile: Ikke så meget pjat her, bare ren eftermiddagshygge :hjerte:

25 Synes om

I’m sexy and I know it :slem:

18 Synes om

Jeg ville egentlig til at finde alle de små dimser frem så jeg kunne få styr på lageret, men jeg nåede kun at få de nyeste køb hen til sofaen, før Jeppe insisterede på vi skulle sidde der lidt, jeg sidder ikke super godt, men det er det værd :hjerte:

Og ja, både Jeppe og Mille har opdraget mig til at forstå dem, når de siger det er tid til dem :tihi: :hjerte:

15 Synes om

Du tror ikke, han ville være tilfreds, hvis du bare efterlod ham med dimserne :muhaha: Han ligner en, der har ejerfornemmelser over dem :slight_smile:

4 Synes om

Så ville hans hovedpude jo forsvinde, han havde lagt sig ovenpå min fod :joy:

5 Synes om

10 års dag med min regnbueis Emina. :lovelove:

28 Synes om

Tillykke både til dig og til smukke Emina med 10 års dagen

:flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:

1 Synes om


Der er en som nyder livet (og trænger til en børstning :grin: )

19 Synes om


Ingen stress over siamesere :sunglasses: (lige nu :smile:)

22 Synes om

Den her billed :ups: :hjertekat:
Med venlig hilsen beimis ejer

4 Synes om

Tak. Det er selv et af mine yndlings. Og et godt bevis på at jeg er en smuuule kattegal. En kat, en stol til katten, tre planter (kattegræs) til katten, et vinduesgitre så jeg kan lufte ud men katten bliver inde i sikkerhed, og folie på vindue, motiv, selvfølgelig en kat. :hoho:

9 Synes om

Jeg ville arbejde på mit tæppe, men jeg er ikke den eneste, der syntes det er hyggeligt at sidde med, så det blev til putte tid i stedet :hjertehop:

17 Synes om

Modig kat :tihi: Hun er ikke bare tæt på barnet - hun er tæt på barnet som elsker at sprøjte med vand…

25 Synes om

Kan man bruge det smarte ‘ørevoks’ til øjnene? :sweat_smile:

Dykkerbriller er det magiske ord her :slightly_smiling_face: Malte tog brusebad med dykkerbriller til han var 10 :smile:

6 Synes om

:grin: Naaaah - det smarte ørevoks er vat, så det ville nok blive træls :grin:

2 Synes om

Fornøjet mig med 7 :07 min. herlige smil over dejlige katte i aftes.

Med venlig hilsen beimis ejer

6 Synes om


Jeg fik dette minde idag :heart:
Han er stadigvæk meget savnet af os alle. Især Sarah. Hun har billeder stående af han :heart:

14 Synes om

Afslapning på højt plan

15 Synes om

Fik skudt en video af killingerne under leg i går, og selvfølgelig af de andre der også ville være med

13 Synes om