Kattebilleder i februar

Jeg har sovet ud efter natjob et par formiddage i det nye hus, har bare lige smidt en madras og en dyne, pude og tæppe på gulvet. Nogen synes det behøver jeg ikke flytte igen foreløbigt :slight_smile:

23 Synes om

Familiebillede :heart::heart::heart:

18 Synes om

De øjne, altså… :heart_eyes: - det sgu’ være Photoshop! :face_with_raised_eyebrow::yum:

billede

6 Synes om

Mingus i kassen :smiley: :hjerte:

15 Synes om

Det er hårdt at blive beundret på udstillinger. :lovelove:

Mimi

17 Synes om

Flytter kattene lidt ad gangen? Elelr hvordan ordner I det?

Ja, de værste mexicanske springbønner er allerede flyttet - slut med at planke den! (Donna og Dollie!) - og 3 fertile bimsepiger, som så er færdige med at invitere nogen ind over hegnet! Og Gunnar for selskabs skyld :slight_smile: Så kommer resten lige så stille som vi bliver klar til. Vi er klar til at lave hankatterum nu, der kom gulv på igår - yay :slight_smile: Så mangler vi “bare” lige at få rodet lidt med vand og afløb i køkkenet, så det nye køkken kan kastes ind - det står og fylder i stuen lige nu; og der skal pilles lidt i badeværelset, så jeg kan få plads til badekarret, som står og fylder i køkkenet lige nu :rolleyes: På mange plan er det godt nok, at vi har mere end ét sted at bo lige i denne måned :slight_smile: MEN det kan jo ikke blive ved - de der håndværkere skal se at komme igang. Og det der klædeskab skal flytte - jeg har også en kuglegrill komplet med briketter, optændingsblokke osv. der er svært billigt til salg hvis nogen lige vil grille i aften :wink:
VH
Susanne

3 Synes om

:heart: :heart:

19 Synes om

Apollon og Isolde I ved slet ikke, hvad I kan glæde jer til. - noget der til tider er mere irriterende end en fjerdrillepind :grin:

1 Synes om

Ja, det bliver godt nok spændende hvad de siger til ham :slight_smile:
Jeg tror at Apollon bliver glad for ham, Isolde ved jeg ikke rigtig med…:laughing:
Og alle de store misser…de er ligeglade om der kommer en mere, de er altid så søde nemlig :heart:

6 Synes om

Joy tager det helt roligt her i sit nye hjem.

Hun brugte de første 5 min på at kalde på sine gamle venner, derefter spiste hun lidt vådmad, vi legede en halv time med en drillepind, hvorefter hun faldt i søvn.

Hun spinder så snart jeg kigger på hende :grinning:

Længe ventet og det har indtil videre været ventetiden værd. Der er ikke nogen tvivl om hun er en maine coon - hun ligger på tværs i sengen og gør alt for at være så lang som mulig… :joy:

26 Synes om

Endnu en gang stort tillykke med hende, glæder mig til at se mere til hende :wink:

1 Synes om

:purple_heart: :heart: :purple_heart:

Sikke en smuk tortie, glæder mig til maaaaange billeder af hende :heart_eyes:

1 Synes om

Tillykke med hende Birgit.

Glæder mig til at høre hvordan de to andre tager imod hende :slight_smile:

1 Synes om

Tillykke med hende, hun er fin :kissing_heart:

1 Synes om

De to gamle søskende, Rufus og Akeleje putter sammen i en lun dyne :hjerte:

14 Synes om

Og de to unge søskende, Desmond og Asta putter i en køje :hjerte:

Jeg skal øve mig i at tage billeder af de sorte. På de fleste billeder er de bare mørke klatter :hoho:

17 Synes om


Det bliver en laaang måned med pakning af flyttekasser. Jeg har allerede pakket mindst 25 katte ud for at kunne pakke andre ting ned i kasserne. Og jeg har kun fyldt 5 kasser indtil videre…
Godt jeg kun har 2 katte! :laughing:

16 Synes om

Chihiro, elsker at hygge ved børnebordet. :heart_eyes:

16 Synes om

ka’ du så ikk bare pakke de 23 andre ned ? så genere de da ikke længere

3 Synes om