Kattebilleder i februar

Alfred og Selma i skoven. Den kat altså tydeligt han er halv MC :joy:

20 Synes om

Eller halv hund???

1 Synes om


Due?.. Hvaffor due?.. Det kender jeg overhovedet ikke noget til!

17 Synes om

Som I kan se lever Joy et hårdt liv. Jeg har ferie og hun tager på 4 time en lur. :heart_eyes::grin:

17 Synes om

Det må også være hårdt at være så yndig :heart_eyes:

2 Synes om

Store dyrlægedag for killingerne er overstået enkelte fik finde nye spadseredragter :lol:

og at dømme efter deres gang fulgte der vis højhælede sko med :lol::lol:

14 Synes om

Nåå de ser skønne ud! Den grå, der sidder med ryggen til, ser total silkeblød ud :heart_eyes:
Hvad skal dragterne gøre godt for?

1 Synes om

Det er bodystockings for at sikre de ikke slikker i operationssåret fra deres sterilisation.

2 Synes om

Orv. Det ser ud til at være nogle væsentlig bedre dragter, end de elastiske body-stockings som mine katte altid er kommet hjem med. Jeg mistænker body-stockings dragterne for at være lavet til små hunde, for de sidder elendigt. To dage efter er dragten flået af og vi har været nød til at klippe snorene ned til knuderne og lade katten passe sårene selv (hvilket de heldigvis har været gode til og ikke fjernet knuderne for hurtigt).

1 Synes om

Troede slet ikke det var nødvendigt med sådan nogle dragter - vores killinger har aldrig slikket i deres sår ej heller de voksne hunner vi har fået fikset når de ikke skal være i avlen mere. :huh: (syet med indvendige sting, og tråden opløser sig selv).

Gud, har du virkeligt en dyrlæge der kan finde ud af at sy med indvendige sting?.. De operationssår vi har fået præsenteret var alle roulade-syet (citat fra en menneske-kirurg), med store udvendige triple-knuder og 3cm ender… Kattene havde ret svært ved at lade dem være, selvom de heldigvis aldrig fik slikket dem op eller fik dem inficeret.

Så ved jeg da et jeg for fremtiden kan kræve ordentligt syhåndværk (jeg havde slået mig til tåls med forestillingen at dyrlæger bare ikke har lært at sy ordentligt)… Tusind tak for det!

1 Synes om

Det er måske også et spørgsmål om, hvilken dyrlæge man har? De to dyrlæger, der har fixet mine to hunkatte, har heller ikke brugt dem.

1 Synes om

Ja det er for at forebygge at de ikke slikker i sårene, normalt afventer jeg gerne og ser om de vil pille i det, men de killinger her har ADHD ( har aldrig haft nogle med så meget energi og unoder som dem). derfor har de fået dem på med det samme

1 Synes om

De er så nemme og mega billige, de er lavet af stofrester, i nogle stofbutikker kan man købe dukketøjsposer til 25 kr. mener jeg har lagt en pdf fil af modeller ud i flere grupper på facebook

Det er først den senest år vi har haft brug for at bruge dem, tidligere killinger pillede ikke så meget :neutral_face:

1 Synes om

Hader roulade/rullepølse-syninger og har altid været så glad for vores dyrlæge netop har valgt at gøre det på den anden måde. :ok:

4 Synes om

Elysia som ikke var ved engen dyrlæge da hun skulle have akut kejsersnit fik lavet den velkendte rullepølse som vi kalder den - og hun ville hele tiden pille i det. :dokdok:

14702311_10208932494644255_5639893695733260257_n

1 Synes om

Emily og Bomben holder øje med mågerne som vi fodrede ude på traileren i dag :slight_smile:

7 Synes om

Jeg tror aldrig, jeg har set Emily før… Har du et, hvor man rigtigt kan se hende? :slight_smile:

Ja, det har jeg…skal se om jeg kan finde nogle frem.
Hun er ellers med af og til :slight_smile:
Emily er den første missepige vi købte til avl.
Timbercoons Exotic Emily hedder hun :slight_smile:
Hun er ved at være en ældre dame på 12 år, men heldigvis frisk som en havørn :slight_smile:
Hun fik to kuld killinger og så blev hun sterreileseret …fordi begge gange var var det store kuld på 8 og det syntes vi var synd for hende.
Hun har så været tante et par gange for de andres killinger da hun var vild med små :heart: