Kattebilleder i februar

Hans søster skal faktisk hedde Yoda i sit nye hjem :tihi:

2 Synes om

Hun har jo så oven i købet også den (næsten?) rigtige farve… :wink::grin:

En meget lang kat? :wink:


Bastian & Dushara Cathal Caithlin, 09.01.2019

18 Synes om

Hvornår nusser du mig?

21 Synes om

Havde han været over i det sortmelerede i stedet, kunne det have været Asani. Dog er Asani ligeglad med nus. Han vil have mad! Men taktikken er den samme, kan jeg se :slight_smile:

1 Synes om

Tror det bedste ved at være opdrætter er at få billeder fra killingernes nye hjem. Med hjerter og tydelig glæde fra de nye ejere :heart_eyes:

Artemis og Aiden kom ud sammen og er blevet nogle store basser

24 Synes om

Nuhr hvor er det godt at se.
Det er også noget jeg glæder mig til, nu er der jo kun 2 uger til den første flytter :cry:

:crazy_face: Denne strandede hval forventes at poppe i weekenden :heart_eyes_cat:

20 Synes om


Bastian, 13.02.2019

19 Synes om

Med alderen er Mille blevet bedre og bedre til at komme og putte :inlove: Hun søger oftere Jeppe når han putter med mig, og søger oftere at putte og nusse i sofaen med os :hjerte:

19 Synes om

Nå hun leverede dem IKKE på Fannis fødselsdag. :expressionless:

Jeg tør ikke fortælle Fanni, at hun bliver Tipoldemor. :besvimer:

12 Synes om

Katte trænger også til at strække sig eller gøre sig til eller hvad i alverden nu Theodoristen har gang i :smile:

18 Synes om

Yoga…? :thinking: :wink:

1 Synes om

Hvor er hun bare smuk :two_hearts: Tillykke med hende. Håber hun får mange gode år hos jer :slight_smile:

1 Synes om

Fredag havde vi den første forårsdag…


Dushara Cathal Caithlin, 15.02.2012

20 Synes om

Killingerne træner hårdt på at blive voksne katte :wink:

21 Synes om

God søndag

28 Synes om

:smelter:

Skønne billeder af Fabien fra vores F kuld som flyttede til Norge. :heart_eyes: Åh elsker at få billeder af vores killinger. De Nordmænd er virklig nogle skønne katteejer vi har solgt 4 kælekatte til Norge og de alle rejser rundt med deres katte mellem deres ferie hytter ect. De er virklig med overalt uanset om det er ferie eller lille visit hos noget familie. :hugs:

16 Synes om

DeAngelo :smiling_face_with_three_hearts: fra D kuldet - her med på ferie i familiens ferie hytte. Det vælter ind med mails her på fødselsdagen med lykønskninger og bette opdatering med hvordan det går hos dem. Sååå dejligt!

14 Synes om