Kattebilleder i februar

Dejligt med moralsk opbakning til malerarbejdet. :hugs:

15 Likes

Agnes (Wehnert´s Aurora) i sin kurv på skranken i dyrehospitalets venteværelse. Hun var SÅ klar til tidlig weekend :slight_smile:
VH
Susanne

20 Likes

Vores drønirriterende vimse-bimse er vist ved at blive voksen og magelig :smiling_face_with_three_hearts: Han kom bare og smed sig, helt uden at vimse eller kræve nus :heart:

19 Likes

Theodoristen og jeg holder weekend - vi lytter til lydbog og dovner.

14 Likes

Theodoristen går fra en favn til den næste og søde Fiona er så tilfreds med det. Og nej de ligger ikke på et tæppe på mit spisebord…

14 Likes

Jeppe “hjælper” med at gøre et projekt færdig, det er slet ikke svært nok uden ham ovenpå :tihi:

15 Likes

Vinduespynt :hugs:

27 Likes

Tre sidder og en væltet :wink:

29 Likes

Der er vist lidt undertrykkelse i søskendegruppen :tihi:

2 Likes

Flot billede Tine :heart_eyes:

1 Like

Symetrisk og smuk vinduespynt! :+1::grin:

1 Like

Lækkert billede :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

I får lige et af vores andet kuld også

29 Likes

Det blæser og rusker … det er halvkoldt og kedeligt …
så hvad har et par burmesere at lave :thinking: hvor mon de opholder sig :thinking:

De nulrer og putter i den varmeste, blødeste seng de kan finde, stor nok til dem begge inkl et ekstra blødt tæppe :hoho:

20 Likes

Lækkerpelsen i morgensol. :hjerte:

Dushara Tatters and Rags, 18.02.2020

26 Likes

Dejligt at være hjemme igen
:grin: Tøsen har hængt på mig siden vi ankom :grin: mon hun har savnet mig :heart:

15 Likes

Inspireret af Evas tråd med Simons cat, vil jeg lige dele denne video af min lille bølle som har en fest med at vores have er oversvømmet…

20 Likes

Lillefis som pelsabe :heart:

22 Likes

Han lider da ikke af vandskræk, den smukke lille fyr :smiling_face_with_three_hearts:

Tak for en herlig video :tak:

2 Likes

Han går bestemt ikke ned på hårpragt - smuk er han :heart_eyes:

1 Like