Kattebilleder i januar

Han er ikke den skarpeste kniv i skuffen, men for katten hvor er han nuttet :heart_eyes:

19 Synes om

Tante blå i sit rette element :blue_heart:

16 Synes om

Helmut og Donkey har stor glæde af hinanden, men de putter ikke med hinanden, altså bortset fra lige nu hvor de deler en stol :smelter:

18 Synes om

Det er lidt vildt hvor mørk han er, han ligner næsten mere en sort end en blå (smoke) :slight_smile:

Nu har kattekræet kigget sådan på mig i 10 min… mon det er mad eller leg hun tigger efter? :tihi:

17 Synes om

Hippy-darling aka skrigeskinke big time lige pt. Hun slår kolbøtter af bar kærlighed

18 Synes om

Aicha

Mercedes

Mascot og Lasse

17 Synes om

Det er da en beundrende blik- kan du ikke engang se det?? :grin:

Jeg gætter på leg - baseret på størrelsen på pupillerne :slight_smile:

Asani kan også sidde sådan foran én og bare kigge intenst på én i halve timer. Normalt bliver det ikke til så længe, for jeg kan ikke klare det. Jeg kan ikke abstrahere fra det, selv om jeg er ved noget andet, og så får han sin mad (det er altid mad for hans vedkommende).

2 Synes om

Nu er farverne på billederne lidt off fordi der var ret mørkt i stuen, men ja, han er ret mørk i farven :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Jeg tror du har ret - det var leg. Det plejer det at være på det tidspunkt. Og jeg plejer heller ikke at kunne holde stand ret længe, men lige i går var jeg trææææt! Man kan dog nok ikke bruge hendes pupiller som guide, for hun har nogle forandringer i øjnene pga sukkersyge og grå stær. Så hendes pupiller er altid store :slight_smile:

1 Synes om

Og nu vi i forvejen taler om solen, så er det i dag 6 år siden, Sigga flyttede ind. Verdens bedste Sigga-mis :hjerte:

22 Synes om

Madblikket! :no_mouth:

19 Synes om

Smukke Caithlin. :hjerte:


Dushara Cathal Caithlin, 26.12.2018

17 Synes om