Kattebilleder i juli 2020

Katmix :thinking:

17 Synes om

Muffe trængte til en dyne, mente Birk :heart:

20 Synes om

Hvor sødt og fantastisk muffe bliver liggende :hjerte:

Octavia og I :heart:

22 Synes om

Des-missen :hjerte: (Desmond)

Han eelsker gulvvarmen på badeværelset denne sommer :rul:
des2

Asta og bønnestativet :hjerte:

26 Synes om

Der er så mange fine billeder i denne tråd, så jeg må lige minde om sommerkonkurrencen. Nogle af dem kunne sagtens deltage der også. Husk, at man må deltage med 2 billeder.

1 Synes om

Don’t we all! :fryser:

Hvor er det første et godt billede - og hvor har du fået lavet spændende ting i haven siden påske :slight_smile:

2 Synes om

Og husk at man ikke må stemme endnu :wink:

Tak - det er så sjældent det lykkes at få gode billeder af de sorte. Ja, der er sket lidt siden du var her sidst, og det er nu frugten af arbejdet kan høstes :hopla: Jeg har ferie en uge endnu, hvis du har lyst til at kigge forbi til kaffe i haven en dag :slight_smile:

1 Synes om


Ponyo & Octavia

13 Synes om

Vil du eller skal jeg starte den gamle tingest? :sunglasses:

19 Synes om

hvis den “gamle tingest” stadig kan køre - så er den vist tjenestelig til en ny polstring af førersædet? :tihi:

2 Synes om

Den kan skam køre. Ved ikke hvordan manden klarer det med sædet. :wink:

I dag er det 10 år siden mit første kuld som opdrætter blev født, hun fik 5 killinger, hvoraf en var dødfødt, de 3 var ret små for racen, kun 2 overlevede da det viste sig at missmor blev meget syg.

14 Synes om

Ny bærbar Ponyo siger “passer perfekt, tak mor”

:see_no_evil::crazy_face:

14 Synes om

Kasser med mit nye køkken er godkendt af Theodoristen :slight_smile:

15 Synes om

Gæt en bimse :hjerte:

15 Synes om

:hjerte: Hun hedder Southern Belle, og jeg eeeelsker hende :slight_smile: Hun er let-genkendelig, når man kender hende :lazykitty:

5 Synes om

Mille er meget skeptisk overfor gæster, men alligevel er hun tryg nok ved en af mine venner til at hun kan sove på en stol maks 2 m fra sofaen, hvor han sover, jeg bliver så stolt af hende hver gang, hun viser hvor tryg hun er blevet i lejligheden :hjerte:

12 Synes om

En ny misser i husstanden :stuck_out_tongue:

3 Synes om