Kattebilleder i juli

Til min store glæde er der knageme også et bimsetræ i det nye hus :slight_smile:

19 Synes om

Frøken flodhest

15 Synes om

I nat mente alf at killingerne skulle putte under min dyne, det er en mega dårlig ide, da jeg ligger meget urolig pga ryggen. efter et par forsøg hvor de blev lagt tilbage i sturdien, kom hun igen med en stod afventende til jeg holdt hænderne frem, da hev jeg filt hulen op i sengen ved siden af mit hovedpude og lagde den derind, Alf godkendte det åbenbart og skyndte sig ind til den bette og kiggede på mig med et blik kommer du med de andre :grin: Ja selvfølgelig gjorde jeg det :tihi:


20 Synes om

Nui måske man ku få en stikling? Sådan et træ måtte gerne gro her :grin:
:rofl:

2 Synes om

Det har også været mine mormissers favoritsted :slight_smile:
Det er kun sidste kuld jeg ikke havde ved hovedpuden i en hule :slight_smile:
Desuden er det så hyggeligt synes jeg :heart_eyes:

2 Synes om

Nuur hvor er det kært. :smelter:

1 Synes om

Når man bliver træt midt i jagten på en flue.

18 Synes om

Hun er faktisk den første der slæber dem i sengen, de andre har valgt at slæbe dem i stuen, så de kunne være sammen med resten af flokken :tihi:

Ja det er nu hyggeligt at ligge med dem så tæt på :heartbeat:

4 Synes om

Se @JannieT tidlig kastration har ikke påvirket hans vokseevne :wink:

Theodoristen fik mig til at lave en lidt tykkere hynde til denne hylde. Der var for stor højdeforskel og det gjorde ondt i nakken…
Nu er det helt perfekt til en formiddagslur :hjerte:

16 Synes om

Hængehale… :slight_smile:


Dushara Cathal Caithlin og Dushara Tatters and Rags, 14.07.2018

18 Synes om

Det er et meget fint billede, FF, men jeg bliver altså lidt bekymret over, hvem der har sat træskoene? :uha:

3 Synes om

Afløseren! :heart_eyes: og det skal virkelig forståes positivt. Når gamle Frida ikke kan mere, så overtager Fiona som ligner hende nemlig dronningesædet. :blush:

13 Synes om

“Lille” pus. :joy::joy::heart_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Ja han er min lillebitte kælekilling :joy:

I dag er blevet væk fra ham; formiddagen gik under hostaerne og eftermiddagen gik med at holde styr på georginerne :heart_eyes:

Nogen må jo gøre det hårde arbejde… :joy:

15 Synes om

:joy::joy::joy::joy::joy: jeg ved ikke om min lille knap 7 kg’ s kæledreng har tændt for varmepuden? :fearful: :fearful:

13 Synes om

Best buddies! :heart_eyes:

15 Synes om
2 Synes om

De tre tosser nyder at sengen står i stuen mens vi bygger 1. salen om.

12 Synes om

Åhhh nej og troede jeg det var et kuld maine coons - men det må jo være skotter, når de nu har ternet mave??? :breakdance:

14 Synes om

Rufus har fået nyt hus. Min venindes kanin gad det ikke - men det gør Rufus :hjerte:

19 Synes om