Kattebilleder i juli

Småkagen på sin trone :crown:

21 Synes om

Hjælp, den har spist killingerne :tihi:

16 Synes om

Et kæleflip på græsplænen…:hjerte:


Bastian, 20.07.2018

21 Synes om

Når man er uopmærksom et øjeblik… :joy: Mads mistede resten af sin aftensmad… :see_no_evil:

13 Synes om

Theodor og Joy fik held med fuglejagten. De nappede to gråspurve.
De første jeg har set dem tage.
Hold nu da helt op de kom ind mange gange med dem; “jaaeee dygtig misser” og så ud i haven med dig og din fugl :grin:

7 Synes om

Spiste de dem til sidst? Eller skulle de bare vises frem og leges med?

De er sadister så leg og fremvisning…
Til sidst magtede jeg ikke naturen og tog barmhjertighedens spade med ned og fik delt hoved fra krop på den stakkels lille pip.

Samtidig som jeg gjorde, det kom Joy så med nr. 2 og denne havde hoved. Nr. 2 havde de så heldigvis fået dræbt.

Så nej ingen spisen og da de ret hurtigt mistede intetessen efter den ikke baskede mere, røg begge pippere over hegnet til vildkatte og råger.

Naturen er en barsk en :sweat:

5 Synes om

Forrest: Ét stk nedsmeltet EUR n22, Luffe.
Bag tråden: Ét stk. fuldvoksen fertil birmahan! Og det er så varmt, at han faktisk ikke gider blive hysterisk over at Luffe ligger der og rører ved hans løbegård :sunny: Den var IKKE gået i den modsatte side foran X-It!! Så var Luffe blevet hevet ind gennem tråden og splittet ad i atomer, varmt vejr eller ej! Men det har Luffe nok alligevel allerede luret af :slight_smile:

16 Synes om

En plads i skyggen :slight_smile:

14 Synes om

Spot en kat :cool:

13 Synes om

Når jeg formaster mig til at bevæge mig uden for hegnet…

Asta, Akeleje, Frida og Desmond :hjerte:

17 Synes om

Her var katten :tankekitty:

19 Synes om

Den er ligeså tumpet som Elias - han kan også finde på at grave sig ned under et tæppe, uanset hvor varmt det er.
Skøre katte. :sweat_smile:

2 Synes om


Det sidste billede inden de rejser fra på onsdag, hvem skal så stjæle min sandal om morgenen, og daske løs på mine arbejdsbukser.
Nå ja de får fantastiske hjem, som må overtage de pligter.

26 Synes om

Fiona har lagt sig strategisk ved siden af vandskålen. :blush:

17 Synes om

15 Synes om

Helmut og jeg er på tur :blush: godt nok kun ud i fælleshaven, men Helmut oplever mange spændende ting fra transportkassen, mens der er fremvisning af min lejlighed. På den måde er han bare så nem en kat!
Donkey får lov at blive under sengen i lejligheden, det er det bedste for alles helbred :smile:

14 Synes om

Verdens smukkeste katterace -og han er en værdig repræsentant :inlove:

1 Synes om

Eva var her hurtigt igår og knipsede løs. Her er Dollie med sin ene datter i varmen :slight_smile:

22 Synes om

Jeg blev nedlagt af denne storpotede sofatiger, aka Joy, her til morgen :heart_eyes:

13 Synes om