Kattebilleder i juli

Jeg var ude på den nyhøstede mark og kigge på blodmåne i går aftes…det var godt nok hyggeligt, Thomas ville dårligt lade mig gå ind igen :heart_eyes:

så kom der også lige et par rådyr(?) forbi :heart: da de opdagede mig skældte den ene ud, jeg var ikke klar over at de kunne sige så højt, det lød som bjæffen :grin:

11 Synes om

:lol:

2 Synes om

Fodbad med indbygget kattelegetøj …

15 Synes om

fejl citat

Ja og med lidt god vilje et lille hjerte på siden.
Meget vocal lille misling- ingen frygt i livet og hendes vægt går op, selvom jeg er newbie med at opflaske killinger. Sgu næsten som at have baby i huset igen. :smile:

3 Synes om

Lidt svært at se; men kl 22 i aftes midt i regnen var der to tyveknægte der gik på rov i min taske🤔
Jeg havde været i Nordjylland og bla. købe pelsmus hos Nordjyske Hittekillinger.
Havde købt nogle til @Katho og de blev så hentet i tasken og slæbt på 1.sals veranda midt i regnen :dokdok:
Godt jeg har en ekstra pose der ikke skulle bades.

9 Synes om

Kælepot :heart:

14 Synes om

Det er rigtig ferie at sove lidt på en god bog :tihi:

18 Synes om

Søde Granny- blevet fin igen efter sygdom, killinger og flytning.
Har det dog lidt hårdt i varmen- 38 grader hernede i disse dage og op til 30 om natten.

14 Synes om

Hun er SÅ smuk :heart:

1 Synes om

Alfs skønne farvelade kuld, de er 2 uger

Benyttede mig lige af Alf var ude at spise vådfoder, til at knipse et billede af dem alene

16 Synes om

De seneste 14 dage har jeg forsøgt - på den pæne måde - at fortælle dig

  1. at jeg skal sove på den lille øverste hylde i reolen
  2. at min numse hænger udenfor, når dine bøger står her

Nu er fløjlshandskerne kommet af :rock:

Med utilfreds hilsen

Chili :pote:

13 Synes om

Patienten er i bedring :hjerte: (Naboens Kat, Desmonds bror)

Jeg var til kontrol med ham i dag og det blev til 8 dage mere på Antirobe og ny kontrol i næste uge. Naboen er komme hjem og har fået besked i dag om at han er på sygeophold her. Alt vel :ok:

14 Synes om

OK, vi må nok opjustere forventningerne. Lavendel var en rum tid om at lægge sig ud, og jeg tænkte 3, max 4 killinger. Meeen vi må alligevel nok nærmere forvente 5-6 stk her i weekenden. Stakkels Lavendel, så tyk og så i den varme. Hun trives heldigvis fint og er god til at finde kølige steder at lægge sig :slight_smile:

13 Synes om

De øjne ser kvikke nok ud :slight_smile: Hvor er han smuk.

1 Synes om

Er du begyndt at holde bimser i glasbur, Susanne :wink:

2 Synes om

:grin: Nå ja - jeg havde slet ikke bemærket spejlbilledet af bimserne :slight_smile: Man kunne ellers roligt knalde dem ind i køkkenskabene i øjeblikket - de døser i varmen hele dagen stort set uden aktivitet :slight_smile:
VH
Susanne

2 Synes om

Der er også fuld knald på ham igen. Sådan så maven ud for en uge siden. Bylden gik helt op under de to dievorter. Der er stadig et lille hul, som det siver fra - sådan som det skal være. Men også noget hævelse og en luftlomme. Ikke noget at sige til, han var sløj.

8 Synes om

Alfred hygger med at vi har sovet i telt i nat pga varmen. :smile:

16 Synes om

Søndag morgen, efter regnen…
12 mm, så vi kan godt bruge mere. :slight_smile:


Bastian, 29.07.2018

13 Synes om