Kattebilleder i juni

Mine MCO magter fint de bolde. De er faktisk ret vilde med dem så jeg har sat ekstra op på begge mine træer.

Ikke dermed sagt katte ikke kan komme til skade med dem! :wink:

Stine (og Mister/Lille Fis) vil gerne vide hvor alle tingene er henne…
Og dog, nu kan man jo bruge de tomme hylder når man leger.

Kl 8 kommer flyttefirmaet og der er lagt planer for kattene. Er så spændt på hvordan de tager flytningen.
Meget mere plads indendøre, og ingen løbegård.

Jeg er træt og udmattet helt ind i knoglerne, så godt at stort set alt er pakket og klart.
Og at genhusningslejligheden kun er 50 meter væk…jpg)

4 Synes om

Jeg håber, alt går vel for både dig og de firbenede :kryds:

3 Synes om

Flyttefirmaet kom helt fra Fyns Land - så de var lidt forsinkede pga trafik på motorvejen.
De var enormt effektive, de fik lige vist tingene, og så gik de ellers bare i gang.2 timer og tyve minutter senere var de færdige og kunne køre videre til næste opgave - et designerbadekar der skulle op på tredje sal.

Jeg havde sat et lille kradsetræ med hule, begge transportkasser og en bakke i løbegården, sammen med mad og vand, og så blev døren lukket derud.
Mister ville absolut ikke derud, og Stine ville ind igen.
Da flyttemændene var færdige faldt der ro over kattene. Stine lå i et godt hjørne, og Mister på hylden hvor han gik helt kold i varmen.

Stine var bestemt ikke glad for at være lukket ude.

Nabodamen ville så gerne hjælpe så hun hjalp med at flytte kattene over i det nye soveværelse, og så bakkerne bagefter.

De var begge ude af transportkasserne med det samme, og nu ligger Stine under radiatoren, og Mister under sengen.
Min far kørte kvart over fem, og så lukkede jeg op for dem, så de kan mærke at de er samme sted som mig.
Stine har lige været en smule ude af soveværelset og går så tilbage til det trygge sted. Mister ligger stadig under sengen og tager gerne imod godbidder.

Nu får de lov at tage den med ro og være der hvor de ønsker at være. De har to bakker og både mad og vand er i soveværelset i hvert tilfælde til i morgen.

Alt i alt har de taget det rigtig pænt :slight_smile:

11 Synes om

Det var godt :slight_smile: Hvad med dig selv?

Jeg er træt med træt på helt ind i knoglerne.
Kunne ikke sove ret godt i nat, på et tidspunkt har jeg dog sovet godt nok til ikke at opdage at en kat - Stine, gætter jeg på - kastede op lige ved siden af mit hoved.

Har hovedpine i dag, har taget Kodimagnyl.

Jeg har også taget det pænt ellers - mit hoved har kunnet følge nogenlunde med. Jeg kan selvfølgelig mærke at at jeg træt, skal måske have noget forklaret to gange, eller der går et øjeblik længere inden jeg fanger pointen, men ellers er det gået overraskende godt.

Lige nu sidder jeg i mit kæmpe spisekøkken med solen bragende ind. Overvejede faktisk at sætte mig ud i havestuen i stedet, der er ikke sol før efter 13.

2 Synes om

Så er Stine introduceret til det nye katte-tv, bedre kendt som køkken indviet.
Det blev taget godt imod, det er måske lettere når man sidder i favorit sengen og ælter

19 Synes om

Halefletning :blush:

16 Synes om

Tråden er lukket for flere kommentarer. En løbsk diskussion er blevet afsluttet af moderatorerne, og flere indlæg er fjernet.

5 Synes om