Kattebilleder i juni

Ja, det gør han nemlig :laughing:

Ja, hvis bare han er halv så slem som Alvin er…så får vi vores sag for med ham :laughing:

Grænseværnet… :wink:

Bastian og Rags, 13.06.2018.

Den lille kat er gået helt kold på sofaen :heart:

Der er altså lidt Rødhætte over ham…
Bedstemor…hvorfor har du så store ører?
Det er fordi at jeg hører meget bedre efter end Alvin :laughing:

Ja…det kan jo ihvertfald ikke blive dårligere end Alvins hørelse…for så bliver det slemt :rofl:

p.s…jeg elllesker Alvin og al den ballade han laver…endelig ikke misforstå det og jeg håber at ham den lille ny er ligeså slem :heart:

Devi bliver altid killingefjollet når der er baldrianbolcher i farvandet, sørme godt jeg fik smuglet friske forsyninger af kattenarko med hjem fra fængslet :rofl:

Hvornår flytter han ind?

Om 5 uger ca …laaaang tid til :scream:

Det er virkelig hårdt at være på udstilling.
Dommere skal gramse og publikum skal gramse - nu skal jeg bare sove… zzzzzzz

For lidt siden var jeg ude for at klippe lidt kanter af græsplænen og hovederne af nogle skvalderkål. Så opdagede jeg, hun lå under den store busk (ikke synlig på billedet herover) og holdt øje med mig, mens hun blinkede venligt til mig. Selv om jeg jager hende væk flere gange dagligt. Hun er nu en sød bette tøs :heart:

Hvor skal I have fra… er vildt nysgerrig :wink:

Winnetou’s
Samme sted som Alvin kommer fra :grin:

Chalina’s V kuld

Chalina’s Y kuld

Chalina’s X kuld

Jeg ligger lige her og ser meget kongelig ud :crown:

Tja… jeg synes den er tæskeflot din tegning!

Her bruger vi kun virkeligt dyrt bordpynt :sunglasses:

Den er da fantastisk flot - du bør være mere end tilfreds :ok:

Det er fantastisk flot!!!
Er så imponeret over, hvor livagtige du får hendes øjne.
Da jeg første gang scrollede ned over tegningen troede jeg faktisk først at det var et sort-hvid fotografi.

Når man føler sig lidt overvåget :wink:

Det er nok ikke så nemt at se det, men normalt er min lille skrigeskinke meget slank - det er så gået over…

Hun har taget 1 kg på de sidste 3 uger :open_mouth:

Så ja den er god nok - damen dejer sig :hjertehop:

Dag 38 dd (dag 63 14.juli - så får vi se hvornår det passer hende at præsentere næste generation)

Det bedste er næsten at hun er blevet noget så kæle og megalad - så nu tør jeg lade hende være i haven alene. Hun får ikke lettet rumpen over nettet i disse dage :klappe:

Jeg ledte lige efter noget andet, og så fandt jeg lille bitte lille Hugo :wehuu:

Allerede dengang slog han en proper næve :hoho: