Kattebilleder i juni

I dag er det Bastians 9 års fødselsdag, hurra hurra hurra… :flag:

27 Synes om

Tillykke med Bastian! :flag:

1 Synes om

Hip hurra til Bastian :tillykke:

1 Synes om

Tillykke, Bastian Superstar :flag: Og tillykke med, at du var så heldig at få en plads på pensionisthjemmet :ok:

1 Synes om

Tillykke med Bastian :denmark:

1 Synes om

Bertha og dora :lovelove: de mangler stadig nye hjem

7 Synes om


[/quote]

Tillykke :denmark: med fødselsdagen Bastian

4 Synes om

Muffes ligger ikke på Birks legetæppe på sin helt egen måde… :dokdok:

14 Synes om

:puuuuust::tillykke::puuuuust:

1 Synes om

Tillykke til smukke Bastian :flag:

1 Synes om

Akexander magtede ikke at være vågen mere…
Mit venstre ben sover, men jeg tør ikke bevæge det; den slumrende løve skulle jo nødigt vågne…

14 Synes om

Jeg tænkte det jo nok…

@ingrid der kan du i øvrigt se, at Chili ikke er ene om at hypersoignere. Lige nu er Siggas mave ikke så pæn. Det startede lige da hun kom hjem fra “ferien” på internettet, hvor hun jo både var stresset og uden insulin k nogle dage. Men det er i bedring, og hun er ved at vænne sig af med det igen.

11 Synes om

Jeg tror ikke, den virker :wink: Men jeg så den alligevel.

Stopper hun bare af sig selv igen? Nogle gange kan det jo også blive en vane, som er svær at stoppe. Men det tror jeg så heller ikke er tilfældet med Chili. Så skulle hun jo ikke være begyndt igen, efter binyrebarkhormonerne holdt op med at virke.

Hun holder aldrig helt op. Men hun har lange perioder, hvor det er så lidt, at hun ikke mangler pels.

1 Synes om

Et øjeblik hvor Silas lige lå stille i skyggen. Sådan en have er et HIT! :pote: :runsylvester:

22 Synes om

Søndag i det lille hjem: Nogen arbejder og nogen sover…

Hvor mon man kan klage over rollefordelingen? :thinking:

15 Synes om

Indtil haven bliver indhegnet, så nyder kattene at komme ud i to “sturdier” sat sammen :slight_smile:

Parasollen er sat, så der er halv sol, halv skygge, selv om de nu sjældent frivilligt lægger sig i skyggedelen for længe af gangen :tihi:

Og de nyder heldigvis at komme ud og slikke lidt sol, mens jeg lufter ud :smiley:

16 Synes om

Smart ide @PiaB :slight_smile:

1 Synes om

Birk og Otto snakker lidt sammen

Rune sørger lige for, at ingen af dem tager for hårdt fat i den anden :slight_smile:

20 Synes om

Det er forresten @PjevseMalene, der har lavet de fine bukser til Birk :heart_eyes:

8 Synes om