Kattebilleder i maj

Mascot hygger med reklamer :slight_smile:

10 Synes om

Men sådan en lille killingetrædepude er da også lige så fin. Helt glat og fin og uberørt - før den bliver slidt og får hård hud :wink:

1 Synes om

Resultatet af verdens næstnemmeste sammenføring:


Silas har bare nogle helt utrolige sociale skills! :two_hearts:

22 Synes om

Jeg brugte formiddagen på at lave et miniudendørsklatresrstiv til Fiona.
Hun vil så gerne i højden og det kan ikke rigtigt lade sig gøre i min lille have - med mindre jeg da ikke ønsker at holde hende inde…

Ser ud til at mine anstrengelser er godkendt :grin:

15 Synes om

Sox er der altså!

9 Synes om

Theodoristen sørger for at der ikke bliver sat for mange æbler…

Alle æbleblomster indenfor gumlevidde er blevet begumlet…

16 Synes om

Han ordner bare de steder humlebassen har glemt at bestøve. Dygtig middekat :+1:

1 Synes om

Der er en fin kattebiograf i den nye have - endda med bløde sæder :tihi:

17 Synes om

I dag var vi i haven… Og naiv som jeg er, ville jeg lige knipse et enkelt billede af hver af drengene…

De sad pænt indtil jeg kom hen til dem… Det er forfærdeligt med så sociale katte :heart:

21 Synes om

Mangler der ikke en lille haleløs fætter? Skal Muffe snart klippes?

Louis lå og boblede inde i kradsetræet, så han var ikke med :slight_smile:

Muffe kan forhåbentlig vente med at blive klippet til vi har været en tur i udlandet. Vi håber en dommer vil give ham et cert, så han kan bruges som ‘fyldkat’ på udstillinger i fremtiden.

1 Synes om

Nogen der kan fortælle mig hvad det er der gror her? Ukrudt eller noget jeg skal beholde?

:wink::joy:

18 Synes om

Det breder sig da i hvert fald, så det skal nok holdes lidt tilbage hvis ikke du vil have det overalt :wink:

2 Synes om

Jeg er helt enig med Pia. Den opfører sig lidt som skvalderkål tror jeg din plante :wink:

1 Synes om

Nøj hvor vi hygger, Hester og jeg. Sox er ovre ved skovbrynet og jage - indtil videre er byttet blevet en spidsmus og en stålorm! Stålormen overlevede, en hale kortere :+1:

16 Synes om

Smukke LouLou :hjerte:

22 Synes om

Min smukke gamle Frida er livet op og vil gerne være hvor jeg er, så vi nyder solen sammen. :blush: jeg synes det er så smukt med min lille kat der fylder 16 år i næste måned. Hun har flyttet med mig 13 gange og boet i lejligheder og huse i byen og på landet. Men nu bliver vi forhåbentlig her i vores paradis på landet i mange år og Frida skal begraves et smukt sted her når den tid kommer. :heart:

21 Synes om

Sikke et fint indlæg. Det er noget særligt at vokse sammen med sin kat, ikke? :hjerte:

4 Synes om

Jo det er nemlig en hel speciel følelse Trine. :heart_eyes:

behold behold det er den sjældne pelsplante - og den breder sig ikke så hastigt som de andre skriver (de er blot MISundelige forstås… ) :slight_smile:

5 Synes om