Kattebilleder i maj

Fandt I egentlig ud af, om I kunne få hjælp af Dyrenes Beskyttelse?

Nææ, han halter ikke mere og hans sår er ved at heles så han ender såmænd nok med at bo her. Han arbejder i hvert fald på det :wink:

11 Synes om

Ham kan man da næsten ikke stå for - og har han ikke samme farver som Theodoristen? :heart_eyes::heart_eyes:

1 Synes om

Nope Theodoristen er fuldfarvet creme og jeg har genetisk testet ham så jeg ved han er non agouti (uden striber).

Ham her smuksakken er med hvid.
Men flot er han og kæle ser han også ud til at være :grin:

2 Synes om

Sikke ellers en flot fyr :slight_smile:

1 Synes om


Mazikeen gik kold hos mig😍

13 Synes om

Den som sover synder ikke, og det nyder vi så lige nu :grin:
Han er så træt nu for han har brugt aftenen til at jagte fluer i vinduerne…heldigvis røg der ingen potter ned…i aften :smile:

Hvor jeg elsker den lille krudtugle, aldrig har jeg oplevet en mis med så meget krudt i måsen…elsker ham :heart:

14 Synes om

Puttegøjserne :heart:

14 Synes om

Sofaen er alt for lille…
På ryglænet lige bagved Mosquito ligger Bibi og bag hende ligger Monopoly…nogen af staklerne må nøjes med et hårdt sofabord :scream:

13 Synes om

13 Synes om

Vores ældste og vores yngste mis her på matriklen :slight_smile:Merlin på snart 14 år og Alvin på 6 mdr :heart: :heart:

15 Synes om

Den aller bedste måde at tilbringe en solrig lørdag formiddag - i hvert fald hvis man spørger Vaffel :lovelove:

16 Synes om

Jeppe har krise med varmen, fordi det er for varmt at putte med os… Men en nat med en varmepumpe, der køler rummet og han har puttet på livet løst :hjerte: Og til afslutning, ja så har han simpelthen overtaget min hovedpude :tihi:

13 Synes om

Så er de to uger gamle og de er store bamser :heart_eyes: 251,283,296,305 og 310 gram :heart_eyes::heart_eyes:

13 Synes om

Pensionistbrydning… :wink:


Caithlin (10½ år) og Rags (11 år) leger, mens unge Bastian ser til.

18 Synes om

Dette billede er taget for præcis et år siden - ti minutter efter at Stine var trådt ud af transportkassen.

Dette er en time senere:

Man må sige hun flyttede ind med høj haleføring :grin:

22 Synes om

Åh Blua savner sin søster helt forfærdeligt lige nu, hun er nemlig på herrebesøg :wink:
Men det betyder at han hænger lidt meget på sin moar :klappekat:

16 Synes om

Ih hvor spændende :blush:

Meget, men tror at hun var lidt knibsk denne gang. Men herren var blevet klar efter sin kemiske kastration. Vi har jo gået og ventet på ham.
Men er der ikke gevinst denne gang, så vil jeg nok tage ham hjem til mig næste gang. Så er risikoen for at hun undertrykker sin løb mindre :wink:

Det gav i hvert fald pote for Fiona. Ved jo så ikke om der er held ved den; det tog knap et døgn for ham, efter jeg tog ham hjem til mig, at få lokket trusserne af den knibske; men skal ellers love for at damen tog revanche da de først var kommet af… :joy:
Så ja hvis du må låne ham med hjem var det trylleordet for Fiona.