Kattebilleder i maj

Har snakket med Nissefar her til morgen og de var blevet rigtig gode venner og lå og puttede sammen. Så han ville give dem et par dage mere. Så det gør vi og så henter jeg hende nok om et par dage. Det er også ved at være lidt synd for Blua (og lidt hans mor som ikke får så meget søvn :sleeping:)

1 Synes om

Man skulle slet ikke tro at han var sådan en bølle…han ser jo så from ud :joy:
I dag var Tommy ude og hente ham ned i kattegården…Bøllen kravlede rundt oppe i nettet som er over kattegården med alle fire ben og ryggen lige ned mod kattegården, han havde vist set et insekt han skulle have fat i :laughing:

13 Synes om

Kan i mon huske ham her? :slight_smile:

Det var killingen jeg fandt i en busk :slight_smile:
Dagen forinden var der fundet en killing med næsten samme farve i samme busk.
Simba runder lige snart et år og bor hos min søster. Han er mega kælen, om noget meget bestemt. Er ikke bange for at give en flad hvis man gør noget han ikke er enig i. Han elsker pigerne, hunden og kaninerne. Han blev kastreret hurtigt og er lang og tynd :slight_smile:

18 Synes om

Asta-basta :lovelove: i haven i dag.

20 Synes om

Sigga elsker vores nyanlagte have. Her er hun lige en tur i bedet for at lure på naboens katte under hegnet :slight_smile:

15 Synes om

Bedste middel mod irriterende killinger - myssen ville bare være i fred, så hun lagde sig ovenpå ham (hans hoved hænger på den anden side af sofaen):joy::joy:

13 Synes om

Legebarnet Milton :grin:

20 Synes om

Typisk velkommen hjem hilsen fra Blua. Tænker nogle gange på om han mon har 5 ryghvirvler flere end normale katte :joy::wink:

19 Synes om

Her i huset er vi lidt mere magelige… :wink:

18 Synes om

Gad vide hvad han har spist :joy::joy::joy::joy::joy:

10 Synes om

Det er da ikke meget, man kan se af Sigga - eller for den sags skyld, haven… :face_with_raised_eyebrow:
Sku’ vi ikke se nogle billeder af det færdige resultat? :wink::grin:

26 grader udenfor, og samtlige af de andre katte har indtaget kattegården hvor der er en let brise… Millian? Det uldne bæst ligger indenfor og putter med et varmt tæppe :laughing: han er altså en sær kat… :hugs:

15 Synes om

For sent til ugens konkurrence, for billederne er få minutter gamle. Men konkurrence eller ej - Hester siger at vejret er perfekt Cornish Rex vejr :heart_eyes_cat:

Pssst. … der er da plads til et billede mere :wink:

15 Synes om

Jeg overvejede at rejse mig, men åbenbart hygger vi :heart:

17 Synes om

Siger du jeg er en Hipster-tøs og en møgunge? Nej, Hippy-tøs-pigebarn, det kunne jeg aldrig finde på :rofl:

14 Synes om

Det var en go fest i går… :sweat_smile:

19 Synes om

Joy bad om at få den ene af deres sofaer ud på altanen. Det fik hun selvfølgelig lov til :wink:
Den er yndlingsstedet om natten i disse varme nætter.

17 Synes om

Til fals for en drillepind :wink::joy:

15 Synes om

Knerk har arbejdet hårdt de sidste uger, med udvidelse af løbegården, hvor Johnny også har fået større og bedre forhold.

8 Synes om

Nogen elsker pølsemix jeg elsker Tortiemix :heart_eyes:

15 Synes om