Kattebilleder i maj

De er altså to af de smukkeste orier jeg kender :smelter: Ikke at jeg tænker at det er det, som spiller så meget ind på beslutningen - du har jo også Rufus :tihi: Men når man ser de billeder … waaauw!

2 Synes om

Han fylder for 4. :joy:

Syntes du, at jeg ser bred ud skat :fin:

18 Synes om

Nyt til de små :grin: glæder mig til at udvige kravlegården endnu mere så de kan få flere ting ind. Nu hvor de er begyndt at gå lidt rundt. :heart_eyes:


14 Synes om

:raised_hands:t3:


Endelig fik vi lågen som Ikea glemte at sende med første gang. Så nu lidt mere kravlegård.

17 Synes om

den lille tønde er den god, er det en killingerne kravler meget rundt på,
hvor er den købt.

Vi havde denne til vores første kuld og den var fantastisk alle 3 uger gammel kravlede de rundt på den og fik trænet motorik, har ikke rigtig kunne finde en der var lige så stort et hit.

9 Synes om

På havegangen… :slight_smile:


Dushara Tatters and Rags & Bastian, 26.04.2020.

17 Synes om

Men ja når den er limet (er denne på billede) er den yderst stabil og letter tung mormis har været oppe på den. Om den er et hit for de små kan jeg endnu ikke udtale mig om da de ikke rigtig kravler rundt på ting endnu men håber den bliver det. Der kan jo både leges under, over og inden i! :pray:t3: Om vi har været uheldige med at skinnerne ikke passer pas :woman_shrugging:t3: Men nu hvor jeg ved man nok skal være beredt på selv at fikse den vil jeg nu gerne købe den igen :crazy_face: bare træls når man i sin Iver bare samler og den braser sammen igen og igen også selv om manden prøvede at trykke den på. :see_no_evil:

Det er som om samlingen af stoffet i bunden er for tykt til nederste halvdel ikke kan trykkes korrekt ned og at øverste del kun kommer 1/2 på :grimacing: men vi gav den en klar fuge hele vejen rundt på stoffet og nu sidder den fast.

3 Synes om

Chardonnay hænger gerne ud oppe i æbletræet, så han kan kigge på fugle og har overblik over naboens have

24 Synes om


Lige et par fotos af vores H kuld

30 Synes om

Hvor er de charmerende, Esben :smiley: :hjerte:

2 Synes om


Jeg vil ha min egen :s:

18 Synes om

Har du overvejet en anden race?

Man siger jo, at katte foretrækker nogen, der ligner sig selv… Tydeligvis er Lars en bette sporty model :tihi:

6 Synes om

Donkey poserer i solen :sunny: :heart:

23 Synes om

Er der noget lækkert til aftensmaden

24 Synes om

Ej en skøn tråd!!! :star_struck:

Her har pigerne endelig fået lov til at komme i haven - den er blevet Britrsikret! Så de nyder at kunne rende ind og ud af vinduer og døre. Og efter sådan en eftermiddag, så skal der bare slappes :sleeping:

21 Synes om

Vi leger stjæl menneskets plads i disse dage :joy:

19 Synes om

Indhegnede haver er bare det bedste :slight_smile:

1 Synes om

Rigtige venner :heart:

24 Synes om

Pause efter legen :grin:

Baby 15 mdr, kat 7 mdr :see_no_evil:
(Baggrundskat er lige fyldt 3 år :wink: )

27 Synes om